Volledige versie bekijken : Nieuwe telemeter en extra vol.



Snoepy
23 January 2006, 01:10
Als je extra vollume blokken had, hebben ze dit weer mooi opgelost.

bv als je vroeger 10 extra blokken had, maken ze daar nu van:

8€ download
2€ upload

stel dat je nu één van de twee niet echt wou omdat je ze niet nodig hebt en ze aanpast.

bv naar :

10€ download
0€ upload.

dan ben je goed gezien.

De verandering telt pas vanaf het volgend factuur wat wil zeggen "je betaald op dit factuur 12€"
(dus 2€ meer dan normaal)

Voor wie nog kan volgen.

10€ voor je download en nog 2€ van je upload die je op 0€ zette.

ja ja telenet doet aan win-win. :rolleyes:

Langs de andere kant gezien hebben ze onze teller terug op 0 gezet en hebben we deze maand wel wat extra gekregen :bow: Thx.

:)

cr1nic
23 January 2006, 02:01
Ik laat da automatisch vermeerderen als ik aan 100% zit :) nooit meer last met "hoeveel blokken heb ik nu nodig". nee nee ik betaal per 1MB extra!

Snoepy
23 January 2006, 02:21
Ik laat da automatisch vermeerderen als ik aan 100% zit :) nooit meer last met "hoeveel blokken heb ik nu nodig". nee nee ik betaal per 1MB extra!

Ja heb dat ook gezien, er staat, en je hebt dat goed over getikt: per MB en dus niet per blok van 1 GB.

van op de site van telenet:


Wat is éénmalig te verbruiken volume?

Wanneer je 100% van je maandelijks basisvolume verbruikt hebt, kun je via Mijn Telenet je maandelijks basisvolume aanpassen, kun je overschakelen op verlaagde snelheid, maar kun je ook éénmalig te verbruiken volume kopen.

Een uitbreiding met éénmalig te verbruiken volume betekent dat je verder kunt surfen op volledige snelheid, maar dat dit effectief verbruik je per MB zal worden aangerekend tot het einde van je facturatieperiode. Je Telenet-product bepaalt hoeveel je betaalt per MB.

Het éénmalig te verbruiken volume kun je stoppen door over te schakelen naar verlaagde snelheid of door een uitbreiding van je maandelijks basisvolume. Je kan deze instellingen enkel wijzigen als je aangemeld bent als hoofdgebruiker

Extra volume per GB (http://www.telenet.be/nl/thuis/internet/producten/expressnet_turbo/detail_tabel.page#0)
Uitbreiding maandelijks basisvolume
-ontvangen
-versturen

Eenmalig extra volume
-ontvangen
-versturen





1,00 euro/maand/GB
1,00 euro/maand/200 MB


1,50 euro/GB
1,50 euro/200 MB






Dus ik weet niet of het zo slim is hoor? 1,5€/GB ipv 1€/GB

;)

Nickske
23 January 2006, 08:48
die telenetgasten zijn toch onderkruiperkes ze. Alles zoeken om meer omzet te draaien en winst te maken. Ze zijn niet slecht bezig. ja wadde. Ze hebben daar ne goede marketingmanager. hihihi

machoboy26
8 February 2006, 13:29
telenet zijn zakken vullers