Volledige versie bekijken : Logitech® Media Keyboard Elite OF Logitech® Cordless Desktop® LX 300???



delinquente
23 January 2006, 19:40
Hey beste mensen, heb eens een klein vraagje, of mss heb wel wat mening nodig van andere mensen:D

Dus het zit namelijk zo, zou graag eens willen veranderen van toetsenbord!

Mijn voorkeur gaat naar Logitech

Kan kiezen tussen of te wel een
----------------------------------------------------------------------------
Logitech® Cordless Desktop® LX 300 = Cordless
=> hier zit dus ook een Optical Logitech Muis bij
=> prijs 50€

OF

Logitech® Media Keyboard Elite= met kabel
=>geen muis, uiterlijk en functies zijn praktisch hetzelfde
=>23,51 €
-------------------------------------------------------
Het geen mij eigenlijk tegenhoud om die Cordless te kopen is, die batterijen? Hoe lang kan ongeveer zo een toetsenbord meegaan? Want ben echt niet van plan om om de week men batterijen op te laden...die Optical muis is voor mij maar een optie...soit plzzzzz geef aub wa mening:lol: kzit vast hahaha:p

GREETZ ALVAST BEDANKT

Clioke16V
23 January 2006, 20:14
Ik zou voor de draadloze gaan, ik was er eerst niet voor te vinden maar vindt het nu super handig.

Ikzelf heb deze

http://www.4max.pl/images/extras/lx3100.jpg

LX3100

robbedoeske_007
23 January 2006, 20:23
en wat kost deze dan

delinquente
23 January 2006, 20:26
Ik zou voor de draadloze gaan, ik was er eerst niet voor te vinden maar vindt het nu super handig.

Ikzelf heb deze

http://www.4max.pl/images/extras/lx3100.jpg

LX3100

Jaja ziet er zeer mooi uit en ook heel handig omdat ge die muis kunt opladen, toch iets positief, kvind die toetsenborddesign ook wel heel chique, en handige toetskes!:D

Maar wat is nu de prijs van zo'n ding? HAHA kzen verkocht door deze 2!! ZEKER EN VAST:cool:

Clioke16V
23 January 2006, 20:42
Hehe, ja ik koop regelmatig pc-boekjes > op een dag koop ik 1 en zie ik een test instaan van 25 verschillende toetsenborden ( met muis ), de beste was de Dinovo kwam er het beste uit ( mss wel handig dat je weet dat dit een goede 200 € en meer kost :D ) en dan kwam de LX3100 ( mijn dus ), ik heb dit een 99 € betaald, ik schat nu een 80 - 90 €, enja het oogt schoon, en het oog wil ook wat :D

Ik heb dit nu al ongeveer een half jaar en batterij in toetsebord is nog steeds VOL, dus verbruik is ook super.

delinquente
23 January 2006, 21:02
Hehe, ja ik koop regelmatig pc-boekjes > op een dag koop ik 1 en zie ik een test instaan van 25 verschillende toetsenborden ( met muis ), de beste was de Dinovo kwam er het beste uit ( mss wel handig dat je weet dat dit een goede 200 € en meer kost :D ) en dan kwam de LX3100 ( mijn dus ), ik heb dit een 99 € betaald, ik schat nu een 80 - 90 €, enja het oogt schoon, en het oog wil ook wat :D

Ik heb dit nu al ongeveer een half jaar en batterij in toetsebord is nog steeds VOL, dus verbruik is ook super.

Woow, perfect toetsenbord dus!!!!!Ken iemand die heeft één of andere Cordless (brolmerk ofzo) toetsenbord en dat is elke maand dat die batterijen vervangen moeten worden...en idd het oog wilt ook wat!!

THX CLIO'KE, tzal den deze worden:D :D :D :D !!!!!!!!!!

Clioke16V
23 January 2006, 21:21
Hehe, ja graag gedaan dan he :D, ik dacht ikzet hetmijn hier ook ff neer zodat ze het zien :D