Volledige versie bekijken : nod 32



minoe
24 January 2006, 15:39
Graag zou ik eens jullie mening horen over nod 32.En:'Beschermt dit je tegen virussen of haalt hij gewoon virussen er af als pc al geinfecteerd is.

cruwero
24 January 2006, 15:58
Persoonlijk één van de betere leunt ook niet echt zwaar op je systeem.
Het beschermt en verwijdert:
Henk

Beamerke
24 January 2006, 16:04
Is inderdaad een van de betere (als het niet de beste is). In Netwerk werd het ook besproken, en daar beschouwd men het als een zeer goed anti-virus, maar hij zou niet echt voor de "beginner" zijn. Persoonlijk vind ik dat allemaal wel nogal meevallen. :good:

minoe
24 January 2006, 17:00
Is inderdaad een van de betere (als het niet de beste is). In Netwerk werd het ook besproken, en daar beschouwd men het als een zeer goed anti-virus, maar hij zou niet echt voor de "beginner" zijn. Persoonlijk vind ik dat allemaal wel nogal meevallen. :good:
En de prijs voor een full versie ?

Mp3Tjoeper
24 January 2006, 17:05
Ik dacht 49.99 €

Mp3Tjoeper
24 January 2006, 17:06
eerste is fout

moet zijn € 49.95

juist is juist hé :good:

J.W.
24 January 2006, 17:06
Graag zou ik eens jullie mening horen over nod 32.En:'Beschermt dit je tegen virussen of haalt hij gewoon virussen er af als pc al geinfecteerd is.

Nod32 is misschien een goede virusscanner, maar kan niet met alle programma's overweg. Als u Google Desktop geïnstalleerd hebt moet ge dit verwijderen van Nod32. En waarschijnlijk ook nog andere programma's. Er is hier nog maar pas een topic geweest waarin Nod32 verhinderde dat er een programma werd geïnstalleerd door een person. En ik denk niet dat het over een virusprogramma te doen was. :D :D Dus voor mij is Nod32 (n) (n) (n) (n) (n)

samsu
24 January 2006, 17:45
NOD 32 rlz :D
Ik vind hem goed had overlaatst problemen en zijn nu gefixt door NOD32 en nu staat mijn Windows er al zeker 7-8 maanden op met NOD32 waar hij anders 2 maanden opstond met Norton .

J.W.
24 January 2006, 18:23
NOD 32 rlz :D
Ik vind hem goed had overlaatst problemen en zijn nu gefixt door NOD32 en nu staat mijn Windows er al zeker 7-8 maanden op met NOD32 waar hij anders 2 maanden opstond met Norton .

Ik gebruik ook Norton en mijn Windows XP staat er al meer dan 2 jaar op, en nog nooit problemen gehad.

nielsvandesype
26 January 2006, 21:50
Immers elke antivirus heeft een functie dat als een schild werkt om te voorkomen dat virussen op je pc komen. Je kan legaal een langere trial periode hebben dan 30 dagen als je de speciale versie van de pc magazine installeert.

minoe
27 January 2006, 07:16
Immers elke antivirus heeft een functie dat als een schild werkt om te voorkomen dat virussen op je pc komen. Je kan legaal een langere trial periode hebben dan 30 dagen als je de speciale versie van de pc magazine installeert.
Welke versie is dit dan.Heb hier een dvd liggen ,bijgekregen bij 'het beste van 2005',maar het is kaspersky anti-virus.Is dit dan een volledige versie of zijn er beperkingen op.Zou graag die nod 32 eens uitproberen

de jean
27 January 2006, 07:56
Welke versie is dit dan.Heb hier een dvd liggen ,bijgekregen bij 'het beste van 2005',maar het is kaspersky anti-virus.Is dit dan een volledige versie of zijn er beperkingen op.Zou graag die nod 32 eens uitproberenstuur mij eens een mailtje ...

nielsvandesype
27 January 2006, 11:30
Dan heb je een 3 maanden trial maar het probleem is dat ook van het aanbod wil genieten en weet niet of je het op verscheidene pc's kan registreren het
versie nummer kan ik jammergenoeg niet zeggen omdat het een speciaal installatiepakket is. Met de methode van de jean zal je het misschien langer kunnen gebruiken.
Bij kaspersky zit er ook een tijdslimiet op maw na een tijd kan je geen virusdefinities meer ophalen. Die wil gerust voor je uploaden daar heb je een testperiode van 6 maanden.(staat ook op de pc magazine dvd)

de jean
27 January 2006, 12:18
Dan heb je een 3 maanden trial maar het probleem is dat ook van het aanbod wil genieten en weet niet of je het op verscheidene pc's kan registreren het
versie nummer kan ik jammergenoeg niet zeggen omdat het een speciaal installatiepakket is. Met de methode van de jean zal je het misschien langer kunnen gebruiken.
Bij kaspersky zit er ook een tijdslimiet op maw na een tijd kan je geen virusdefinities meer ophalen. Die wil gerust voor je uploaden daar heb je een testperiode van 6 maanden.(staat ook op de pc magazine dvd)

ik kan het proggie nog rond de 16 miljoen dagen gebruiken ... :evil: