Volledige versie bekijken : sms met beeldjes ontvangen ???



magneetje
24 January 2006, 17:07
Hallo kan iemand mij helpen ???
Ik heb onlangs een nieuwe gsm gekregen (samsung sgh x640) maar nu kan ik geen beeldberichtjes meer ontvangen. Ik krijg telkens de boodschap "incompetabel bericht" :angry:
Ik snap er niets meer van ik kan wel mms versturen en ontvangen dus de instellingen zijn dan toch in orde of niet?
Ook kan ik mijn foto's niet op de pc zetten ik heb een data kabel maar ook dat lukt me niet. Ik word er gek van :wall:
Ik had ervoor een nokia en daar ging alles perfect bij

PLEASE :help: MIJ

smurfslover
26 January 2006, 10:11
Die beeldberichtjes zijn typisch Nokia, met mijn Sony'Ericcson kan ik die ook ontvangen maar de meeste andere gsm merken ondrsteunen zo'n berichten niet.
En om je foto's op je pc te zetten moet je waarschijnlijke ondersteunende software op je pc installeren, als die niet is bijgeleverd kijk dan even op de website van de producent.

magneetje
26 January 2006, 15:29
Hallo,

Bedankt voor je reactie. Ik dacht wel dat dit enkel bij Nokia ging maar ja ik hoopte toch dat je dit met een of andere instelling voor mekaar kreeg.:unsure:

Voor mijn foto's op de pc te zetten heb ik de software maar ik krijg deze niet geinstaleerd :angry: Ik heb al vanalles gedaan maar niets lijkt te lukken:cry:

Groetjes van Anita ;)

pino
26 January 2006, 16:39
Hallo kan iemand mij helpen ???
Ik heb onlangs een nieuwe gsm gekregen (samsung sgh x640) maar nu kan ik geen beeldberichtjes meer ontvangen. Ik krijg telkens de boodschap "incompetabel bericht" :angry:
Ik snap er niets meer van ik kan wel mms versturen en ontvangen dus de instellingen zijn dan toch in orde of niet?
Ook kan ik mijn foto's niet op de pc zetten ik heb een data kabel maar ook dat lukt me niet. Ik word er gek van :wall:
Ik had ervoor een nokia en daar ging alles perfect bij

PLEASE :help: MIJ

Je kan 2 dingen doen naar de winkel gaan en je gsm laten Configureren met je provider of te wel heb je nog een oude gsm kaart vervang die en je zult zien dat het wel gaat .( kaart zet de provider erin als die dat ziet ,moet je niet betalen en je behoud je nummers.
Het heeft alleen te maken met de instellingen van je gsm .

Groetjes Pino

smurfslover
27 January 2006, 10:49
Ik ben even gaan kijken op de site van Samsung maar ik kan geen software vinden die bij jou model hoort. Heb je mss een naam van dat programma dat erbij zit geleverd?

magneetje
27 January 2006, 13:51
Nee ik heb enkel een data kabel en zo'n cdtje voor de datakabel maar voor de rest vind ik niets van een programma of dergelijke.:unsure:
Ik heb in mijn nieuwe gsm de oude kaart zitten van mijn vorig toestel en de instellingen zijn aangepast door de provider dus ik denk dat ik gewoon maar eens langs de winkel ga.

Toch bedankt
Groetjes ;)

pino
29 January 2006, 12:49
Nee ik heb enkel een data kabel en zo'n cdtje voor de datakabel maar voor de rest vind ik niets van een programma of dergelijke.:unsure:
Ik heb in mijn nieuwe gsm de oude kaart zitten van mijn vorig toestel en de instellingen zijn aangepast door de provider dus ik denk dat ik gewoon maar eens langs de winkel ga.

Toch bedankt
Groetjes ;)


Ik had het ook ,, na de nieuwe kaart en een paar instellingen ging het vanzelf !

Groetjes Pino.

stertje
29 January 2006, 13:06
Hallo ik zat met het zelfde probleem en heb hier de goeie software gevonden
http://be.samsungmobile.com/nld/mobile_phone/manual.jsp?model_name=SGH-X640

Ik heb hem reeds op de pagina gezet voor uw type gsm
(het is die pims die je moet installeren)

magneetje
29 January 2006, 21:40
Hallo ik zat met het zelfde probleem en heb hier de goeie software gevonden
http://be.samsungmobile.com/nld/mobile_phone/manual.jsp?model_name=SGH-X640

Ik heb hem reeds op de pagina gezet voor uw type gsm
(het is die pims die je moet installeren)

Hallo, :)

Bedankt voor de pagina door te geven, ik heb alles geinstalleerd maar als ik dan opstart zegt hij dat hij de poort niet kan openen Wat nu ??? :damn:

stertje
29 January 2006, 21:49
Bent u zeker dat uw datakabel geinstaleerd is?
Zo ja uw datakabel aan uw gsm aansluiten en dan aan uwe pc
Dan het programma openen en bij bestand ----->instelingen uw juiste poort kiezen
(In mijn geval is het irda (infrarood))
Als het zo niet lukt is uw datakabel niet goed geinstaleerd

magneetje
30 January 2006, 12:33
Bent u zeker dat uw datakabel geinstaleerd is?
Zo ja uw datakabel aan uw gsm aansluiten en dan aan uwe pc
Dan het programma openen en bij bestand ----->instelingen uw juiste poort kiezen
(In mijn geval is het irda (infrarood))
Als het zo niet lukt is uw datakabel niet goed geinstaleerd

Ik denk dat er iets mis is met de installatie van de data kabel want het lukt nog niet .Ik begin het beu te worden maar ik geef nog niet op .