Volledige versie bekijken : Netwerk omzeilen



Ludanto
25 January 2006, 15:03
hallo,

op school is er een draadloos netwerk. Om op internet te kunnen moet je je proxy-instellingen wijzigen bij internetopties. Maar dan geraak je niet op bepaalde sites of kan je niet downloaden via limewire ofzo.


weet er iemand toevallig hoe je dat kan omzeilen zodat je wel op die sites kan..


mvg

Ché
27 January 2006, 11:14
vragen aan de systeembeheerder. Die heeft immers bij policies bepaalde sites geblokkeerd.

W1nD0wS 3x P33
27 January 2006, 13:12
Ik zou mij daar nie mee bezighouden ...want scholen hebben systeembeheerders en ook webmasters , die hebben de bevoegdheid om netwerken , en het gebruik op het internet te wijzigen en dus ook te traceren . Maar sinds een school een openbare plaats is , en dus ook iedereen acces heeft op die bepaalde pc's tijdens de schooluren , moeten zij dus een restrictie opvolgen van de school uit en ook van het ministerie.
Dus netwerken omzeilen om toch op sites te gaan , zou een inbreuk zijn , en dus als bijgevolg strafbaar .. Iedereen die een beetje gezond verstand heeft , gaat nie op school naar illegale software , mp3's , of wat dan ook op jacht .
Dus dit is zeer uit den boze .

W1nD0wS 3x P33
27 January 2006, 13:14
Ne gast zoals u van 20 jaar zou beter moeten weten . Tenzij ge natuurlijk voor alle leerlingen het een beetje moeilijker wit maken dan het nu al is ..

Dus gebruik u verstand , en laat die gedachten maar varen.

Ché
27 January 2006, 19:51
@ W1nDOwS 3x P33 :

Ik geef je daar volkomen gelijk in, tenzij hij natuurlijk naar een andere school wil (nadat hij op zijn huidige is buitengesmeten) :lol:

W1nD0wS 3x P33
27 January 2006, 20:31
ga ik dan lachen ..of misschien kan hij eens vragen in t'gevang of er een mogelijkheid is om netwerken te omzeilen .
Want als ze dit zien op de school wordt dit aangezien als het Schenden van de privacy , maw hacken van hun systeem . Dus da wordt gevang + een boete van een paar 100.000 €-tjes

PeterN
28 January 2006, 00:03
We gaan off topic dus slotje ;)