Volledige versie bekijken : Bestanden invoeren bij Azureus



Filiberken
25 January 2006, 18:39
Ik gebruik Azureus.
Ik heb hem moeten reïnstaleren en nu staan de gedownloade bestanden in een apparte map. Vraag is hoe ik de bestanden terug in mijn azureus krijg zadat andere mensen hem ook kunnen downloaden en hoe kan ik er een 'sreenshot' van nemen ?
Filiberken
:damn:

Kokki
25 January 2006, 19:10
Een screenshot kan je nemen door op ctrl + prtSc te drukken en dan te plakken in paint of zo. Alt + PrtSc werkt ook.
Een screenshot hier plaatsen kan je door het up te loaden naar Imageshack en dan de link die je krijgt hier te plakken. http://imageshack.us/

grabber
25 January 2006, 19:22
Ik gebruik Azureus.
Ik heb hem moeten reïnstaleren en nu staan de gedownloade bestanden in een apparte map. Vraag is hoe ik de bestanden terug in mijn azureus krijg zadat andere mensen hem ook kunnen downloaden

Je kan de bestanden toch gewoon kopieeren naar die nieuwe map?
Bij de instellingen van Azereus kan je aangeven waar gedowloade bestanden heen moeten.

Filiberken
25 January 2006, 21:32
Bedankt, maar de bedoeling is dat je ze ziet staan op azureus zelf. Als ik verder wil downloaden moet ik eerst een screenshot laten zien dat ik wel genoeg zaken aanbied ?!
Filiberken
:damn:

Kokki
25 January 2006, 21:42
Je moet een screenshot laten zien dat je genoeg zaken aanbied?? Dat heb ik nu nog nooit gehoord.

Icemar
25 January 2006, 22:04
je moet je bestaande torrents files gewoon openen dan komen ze van zelf in azureus

Smokey
25 January 2006, 22:07
lol :D hij moet dus genoeg aan tebieden hebben :)
Dat betekend dat je moet leechen ;)

Ik zou zeggen buiten gooien of vind je daar misschien meer op dan ergens anders ??
Of heb je geen dataverkeer :)

Anders als je het behoud ff naar extra --> opties gaan
Dan uw upload map selecteren zeker zoals bij alle p2p progjes.

Suc6 Smokey :good:

Filiberken
26 January 2006, 16:09
allemaal goed en wel, maar waar staat die extra ???
Filiberken