Volledige versie bekijken : Snelheid vertragen met Nero 7



Filiberken
25 January 2006, 18:42
Ik gebruik de Nero 7 om mijn cd's te branden. Probleem is dat hij op full speed brandt, daardoor brandt hij soms slecht op goedkopere cd's. Het rare is dat ik de snelheid niet omlaag krijg via Nero Burning. Is er een andere mogelijkheid om de snelheid te verlagen ?
Filiberken

Peter.B
25 January 2006, 19:03
via nero express:als je de audio hebt toegevoegd,dan op volgende klikken en op de zijkant links in het midden staat een driehoekje.als je daar op klikt wordt dat open gevouwen.daar zul je dan schrijfsnelheid zien staan.dat ook open vouwen en daar kun je de snelheid kiezen.

nero burningrom:audio toevoegen-bestand klikken-eigenschappen compilatie- branden.en daar zul je dan de snelheid kunnen aanpassen

Filiberken
25 January 2006, 21:36
Nope, lukt niet : ik kan de snelheid niet aanpassen. Die zit gewoon vast op 42 X :frown:
Kan het aan mijn dvd-brander liggen ? Is nog maar juist een nieuwe ???
Filiberken

Peter.B
26 January 2006, 19:56
bij brandsnelheid,kun je dat dan niet openvouwen?naast de snelheid die er nu staat,op da driehoekje klikken.

Filiberken
26 January 2006, 21:20
ik zie wel waar het staat, maar ik kan het niet aanvinken. Het staat al ingedrukt enik kan het niet veranderen
Filiberken

ghost
26 January 2006, 21:52
Je moet voor de zekerheid eerst de cd insteken waar je op wilt branden en dan nero openen . Heb je dat al geprobeerd?

ghost
26 January 2006, 22:19
Wat je ook kunt nakijken is open nero burning rom verwijder de eerste venster (new compilation). Ga naar bestand =>opties tabblad diversen (oppassen dat je niet in dat veld klikt om te scrollen ) vink dan het vakje uit " werkelijke schrijfsnelheid van recorder weergeven tijdens het branden " klik op toepassen en dan op ok.

Filiberken
27 January 2006, 17:23
Bedankt Ghost !!! Het lukt inderdaad als ik de cd er eerst insteek vooraleer Nero op te starten.
Nogmaals bedankt !
Filiberken

ghost
27 January 2006, 20:13
Graag gedaan;) slotje