Volledige versie bekijken : handtekening in outlook express



sniffer
25 January 2006, 21:42
Ik werk met outlook express en weet dat je daar een handtekening in kan plaatsen.
Dat is een getypt geheel.
Nu vraag ik me af of je ook een afbeelding in je handtekening kan zetten zoals bv hieronder die banner?

Je kan dat door die jpg mee te zenden als bijlagen maar ik had grag geweten of ik dat standaard kan instellen?

Mimosa
25 January 2006, 21:48
Bij handtekeningen in OE Extra/Opties/Handtekeningen...heb je ook dat je uit bestand kunt uploaden (bladeren) Probeer eens?

sniffer
25 January 2006, 21:53
heb ik al geprobeerd en ik zie niets, ook niet als ik een mail verstuur naar mezelf. :damn:
ik heb nu gezien dat ik vergeten was om aan te vinken dat het moest gebruikt worden bij elke uitgaande mail.

Ik heb het nog eens geprobeerd en krijg als melding dat het een geen geldigtekstbestand is en dat de handtekening verwijderd werd.

Mimosa
25 January 2006, 21:54
oesje da's pech dan :shy: Dan weet ik het ook niet :cry:

compuchrisje
25 January 2006, 22:26
Er bestaat spijtig genoeg enkel de optie textbestand ja, maar je kan wel een html meesturen... bv deze site??? hihi

Mimosa
26 January 2006, 09:34
Er bestaat spijtig genoeg enkel de optie textbestand ja, maar je kan wel een html meesturen... bv deze site??? hihi
Ook...of onze eigen site :p :p :p

spruit
26 January 2006, 16:51
een nieuw briefpapier aanmaken en die als standaard zetten ;)

Mimosa
26 January 2006, 18:27
...is ook een gedacht! En 't proberen waard zou ik zeggen ;)

Mak
26 January 2006, 19:27
Open kladblok en maak daar een bestand aan met al hetgene je in je handtekening wilt plaatsen.
bv: groetjes van ......
link naar je site of naar een sig
Sla dit bestand op als een html en plaats het in uw outlook express.
(extra-opties-handtekening-bestand)
Succes.

sniffer
28 January 2006, 10:36
een nieuw briefpapier aanmaken en die als standaard zetten ;)

domme vraag waarschijnlijk maar hoe doe ik dat in Outlook express? als standaard zetten? en weet je hoe groot je bestand moet zijn om als briefpapier te kunnen gebruiken?

Pjotr
28 January 2006, 13:35
op volgende link staat dat mooi beschreven.
http://www.seniorweb.nl/experimenteer/handleidingen/MOE%20Instr/12_handtekening.htm
Ik heb het getest en het lukt zo

sniffer
28 January 2006, 18:29
ik heb dat gevonden maar ik bedoel meer dat de afbeelding heel het blad is.

en ik kan er ook niet op typen .

Als ik typ en ik klik op enter gaat heel die afbeelding naar beneden( wat ik eigenlijk logisch vind aangezien het een handtekening is.)

sniffer
28 January 2006, 18:43
het is me op deze manier toch al gelukt om een banner als handtekening te plaatsen.

Toch bedankt voor deze !

ik zoek nog eens verder voor een volledig blad ook.

compuchrisje
28 January 2006, 19:53
Heb je de afbeelding ook als achtergrond ingesteld? Wat ook kan is het als voettekst zetten, dan staat het automatische onderaan en kan je erboven typen wat je wil.

sniffer
28 January 2006, 20:04
Heb je de afbeelding ook als achtergrond ingesteld? Wat ook kan is het als voettekst zetten, dan staat het automatische onderaan en kan je erboven typen wat je wil.

vind ik die opties ook op die manier zoals in de uitleg hierboven of moet ik dat ergens anders gaan zoeken?

Of bedoel jij een afbeelding instellen als briefpapier? Dan weet ik hoe het moet maar ik weet niet hoe groot de afbeelding mag of moet zijn om een mooi resultaat te hebben over heel het blad.

compuchrisje
28 January 2006, 20:40
't Is inderdaad zo dat je in een html zelf niet meer kan typen. Dom dom van me. 'k Heb ergens iets gelezen erover, probeer het terug te vinden maar kan ff duren hoor.