Volledige versie bekijken : probleem met het omzetten



Walt
28 January 2006, 10:28
Heb 2 avi samengevoegd en omgezet met winavi voor op dvd te zetten , nu als ik die film ga bekijken dan begint die film niet van in het begin en happert mijn bs player ook en dan vertrekt de film en een tijdje later dan krijg ik het begin van de film , maar dan is er al een stukje van de film geweest +- 3 minuten hoe komt dit , hangt dit van het samenvoegen want had avi joiner maar die is vervallen en avi mpg rm joiner is ook vervallen , wie kan me verder helpen, heb het samenvoegen gedaan met virtual dub

ghost
28 January 2006, 10:37
Die twee aparte avi's zijn die juist heb je daar al naar gekeken ?
Ben je er zeker van dat je eerst , de eerste avi in virtualdub hebt gezet en dan pas de tweede ? Plus als je ze brand ,brand je ze dan op hoge snelheid of lage snelheid? Plus je moet eens kijken als je dat ook hebt met een aparte dvd speler, want ik zie dat je de dvd nog in uw pc hebt zitten en afspeelt met bsplayer.

Walt
28 January 2006, 10:55
Heb hem nog niet gebrandt ghost , maar bekeken op pc en heb de juiste volgorde ingezet op virtualdub en brand mijn dvd altijd op lage snelheid

ghost
28 January 2006, 10:58
Al geprobeerd met een andere player dus rechtermuisknop op één van die vob's en dan andere player kiezen vb.classic mediaplayer.

Walt
28 January 2006, 12:46
Geopend met nero show time , geen klank en happerd beeld, dan met media player classic geen klank en beeld perfect en met vlc media player beeld goed maar de stemmen van de personages beginnen al in het begin van de film en dan heb ik de film gebrand op een dvd-rw met nero dvd en dvd bestanden branden en dan de video ts genomen en gebrand maar hetzelfde als ik hem bezien heb op pc een stuk van de film eerst en dan het begin dat zou moeten beginnen