Volledige versie bekijken : Schrijffouten bij branden



Filiberken
28 January 2006, 12:45
De ellende stopt niet : Nadat ik een nieuwe writer had gekocht : een Aopen 16 x kon ik geen dvd's noch cd's branden. Mijn computer volledig laten opkuisen : m.a.w. Format c en alles opneiuw laten installeren.
Eerst had ik problemen om trager te branden (zie vorige berichten) Nu dat ik trager kan branden blijft het probleem hetzelfde : schrijffouten ! Als ik een cd brand dat staan er overal verspringingen op. Als ik de data lat verifiëren na het branden staat het vol schrijffouten.
Is er iemand die weet hoe het komt en hou het te vermijden ??
Filiberken

trapezium
31 January 2006, 07:26
Welk brand programma gebruik je?

restic
31 January 2006, 17:54
en zeker niet te vergeten!!! Welke merk van cd's en dvd's gebruik je en zijn het Akwaliteit cd en dvd's of B kwaliteit

Filiberken
31 January 2006, 20:04
Ik gebruik Nero 7 en gebruik TDK cd's en dvd's ...
Filiberken

Peter.B
31 January 2006, 20:09
'k heb hier al veel gelezen dat nero7 niet deugd.zet er nero6 eens terug op en probeer dan eens.

cruwero
31 January 2006, 20:30
Firmware updaten misschien.
en ja ook ik zou zeker die nero 7 er afrotten.Vind hetzelf ook bagger.
Moet wel zeggen dat er meer met dit probleem zitten.
Henk

trapezium
31 January 2006, 21:00
Inderdaad firmware versie checken en terug gaan naar nero 6 versie.
Succes.

nielsvandesype
31 January 2006, 21:10
Sommige schijven geven meer schrijffouten op bepaalde branders. Het beste is op de site van plextor gaan kijken welke media het beste werkt. Pas op met de firmwareupdate dat je de juist installeert of weg garantie (de kans is immers groot dat hij stuk gaat).

Filiberken
1 February 2006, 19:21
Bedankt voor jullie reakties ! Heb de 6 er terug opgezet en nu lijkt het te werken !
Filiberken