Volledige versie bekijken : persoonlijk bericht



gentle suzy
30 January 2006, 10:49
hoe kan ik mijn persoonlijk bericht en mijn avatar vastzetten want telkens ik mij nu aanmeld is het weg ?

nielsvandesype
30 January 2006, 12:24
EDIT : verkeerde interpretatie van probleem

gentle suzy
30 January 2006, 12:33
ik bedoel bij msn !en heb de plus versie

nielsvandesype
30 January 2006, 12:52
Mijn excuses: Ga hier eens kijken : http://www.msgplus.net/ (bij help en in de forums) Je hebt toch msn plus toch ZONDER sponsors geïnstalleerd?

gentle suzy
30 January 2006, 16:05
jaja het probleem is elke keer ik mij aan meld ik terug mijn avatar en mijn persoonlijk bericht moet instellen ! vroeger bleef dit gewoon hetzelfde tenzij ik het zelf wilde veranderen ,waarschijnlijk moet ik ergens een vinkje plaatsen maar ik vind niet waar !

groetjes

natje1711
4 February 2006, 17:13
Ik heb ook hetzelfde probleem soms, maar als ik mij gewoon afmeld (niet afsluiten) en terug aanmeld dan staat mijn foto en tekst er nog , probeer het anders eens zo he. En als je daarna afsluit kan het probleem opgelost zijn.;)

gentle suzy
4 February 2006, 17:28
bedankt natje maar ook bij het afmelden is mijn persoonlijk bericht weg en mijn avatar veranderd ook telkens , wel lastig vind ik !:frown:

natje1711
5 February 2006, 00:14
Ja dat is wel lastig spijtig genoeg he en ik vind het wel erg voor je dat ik je niet kan helpen dan maar anders moet je eens contact opnemen met msn misschien kunnen zij je helpen:)




bedankt natje maar ook bij het afmelden is mijn persoonlijk bericht weg en mijn avatar veranderd ook telkens , wel lastig vind ik !:frown:

eventure
5 February 2006, 10:20
verwijders msn plus eens en kijk wat het resultaat is,
mvg
RObbe

natje1711
5 February 2006, 12:38
verwijders msn plus eens en kijk wat het resultaat is,
mvg
RObbe

Normaal heeft die plus er niks mee te maken want ik heb ook de plus en bij mij is het in orde toch. (y)

sniffer
5 February 2006, 14:27
ik heb dat ook. meestal wordt mijn persoonlijk bericht als ik me afgemeld heb weer veranderd naar dat dat ik de vorige keer opgezet heb.

Heel lastig maar valt niet veel aan te doen vrees ik.
Ik heb al vanalles geprobeerd.
En met mijn schermafbeelding hetzelfde en hij doet het ook niet altijd bij mij.