Volledige versie bekijken : help



Passat TDI
30 January 2006, 20:36
Yo gasten ,

Wie weet of dit bestaat , de map voor tom tom 3 met belgie , nederland , luxemburg , duitsland , frankrijk allemaal in 1 .
Alvast bedankt voor dit te lezen .

vanic
31 January 2006, 10:13
neen ... de enige waar dit allemaal in staat is de majorroads, maar deze werkt niet op straatniveau...

Baloeke
31 January 2006, 12:27
Grotere SD kaart insteken en alle landen erop plaatsen is misschien ook een oplossing

Passat TDI
31 January 2006, 13:09
Alvast bedankt , en wat wil de map DE_AT_CH_PL_CZ_Plus-Map zeggen ?

tsjonker
31 January 2006, 14:55
duitsland, oostenrijk, zwitserland, polen en nog eentje maar ik weet zo niet direct welk. Maar deze map is voor de 5 versie

Passat TDI
31 January 2006, 17:11
Is dat dan volledig duitsland ?

caught
31 January 2006, 19:07
Deze is er wel voor de 5 serie: De Western Europe map, om en bij de 1.5gig maar dan heb je wel 18 landen waardoor je kan navigeren zonder kaartwissel
http://www.tomtom.com/products/product.php?ID=109&Language=5

Greetzzz...

Passat TDI
31 January 2006, 19:09
Bestaat deze niet voor de 3 versie ?

caught
31 January 2006, 19:15
Bestaat deze niet voor de 3 versie ?

Dacht het wel, maar zou die nog verkocht worden?? misschien 2dehands!!

Passat TDI
31 January 2006, 19:36
Heb jij ze niet Caught ?

caught
31 January 2006, 19:40
Heb jij ze niet Caught ?
lol nee, ik ga enkel in frankrijk op reis.

Passat TDI
31 January 2006, 19:42
toch bedankt

tsjonker
31 January 2006, 22:48
duitsland, oostenrijk, zwitserland, polen en Tsjechië zijn de landen.
Het gaat hier om een zogenaamde plus kaart. Deze bevat dus eveneens de major roads. Dit wil zeggen dat je via de major roads thuis kunt vertrekken en kunt navigeren naar een huisnummer in één van de bovenstaande landen.

Over die maps of western europa: je moet dus wel nog wisselen tussen verschillende kaarten. Tomtom beschikt niet over alle kaarten van europa die aan elkaar gelinkt zijn. Het enige dat ze hebben zijn de plus-kaarten. Dat is dan een land met de major roads in. Zodat je niet meer moet wisselen als je naar dat land gaat. Maar rijd je daarna door naar een ander land, dan moet je wel weer wisselen naar de kaart van dat ander land.
Eventjes een voorbeeld:

Je wil naar duitsland: je laadt de duitsland-plus kaart en je vertrekt via de major roads naar het huisnr in duitsland.
Je wil daarna doorrijden naar Italië: Je moet in duitsland ofwel de Italië-plus kaart laden of je moet de major roads laden en eens over de grens in Italië kun je de Italië kaart laden.Dus als je je die cd's van western europa aanschaft moet je gewoon al de landen die je wil aandoen op een sd kaart zetten. Grote misleiding van TomTom!

caught
31 January 2006, 23:40
[quote=tsjonker]
Over die maps of western europa: je moet dus wel nog wisselen tussen verschillende kaarten.

Ik heb deze WE map natuurlijk niet en kan dit dus ook niet proberen, maar als je de link aanklikt zie je een pda met route gepland van nederland tot zuid spanje, 'tzou me sterk verbazen dat je dan nog steeds moet wisselen onderweg. Ik kan het natuurlijk ook mis hebben en dan heeft die kaart weinig nut. Persoonlijk ben ik ook voorstander van de plus maps je kan er echt alle kanten mee op.
http://www.tomtom.com/products/section.php?ID=109&Section=241&Language=5#

caught
1 February 2006, 07:57
Ik heb de vraag i.v.m. de WE map ook nog eens gesteld aan iemand die ze wel heeft.

Antwoord:
Je kan in 1 keer vanaf jouw huisnummer naar het huisnummer in b.v. zuid-Italie en gelijk door naar het noordelijkste puntje van Noorwegen om gelijk weer door te rijden naar Zuid Spanje en dat alles zonder kaart wisselen.

vanic
1 February 2006, 10:00
we waren hier toch bezig over de 3 versie... en bij mijn weten bestaan er geen pluskaarten voor deze versie...

vanic
1 February 2006, 10:16
met om het even welke pluskaart ( tomtom 5) kun je door andere landen rijden zonder te moeten wisselen van kaart... maar enkel via de hoofdwegen...( dus je kan van bv. Engeland naar Duitsland)

dit is hetzelfde alsof je de majorroads zou gebruiken ... alleen moet je niet meer wisselen van kaart... wat je wel moet doen bij tomtom3

wil je dan in het land waar je eventueel doorrijdt navigeren op huisnrniveau dan moet je de kaart van dit land wel laden...

alle pluskaarten samen zijn 1.91 GB

tsjonker
1 February 2006, 17:42
Dank u vanic dat je mijn uitleg snapt.
En nee, voor de 3 versie bestaan geen plus mappen.

Passat TDI
2 February 2006, 19:39
THX voor de uitleg en de reactie .

Passat TDI
2 February 2006, 19:39
Hier mag een slotje op .