Volledige versie bekijken : dvd kopieren lukt ni



Sille
31 January 2006, 21:36
kheb hier de film narnia liggen kheb hem al een keer met dvd shrink gekopierd en kwil dit nu nog eens doen maar krijg een fout op 80 % hoe zou dat komen kzal mss screen pakken van de fout

trapezium
31 January 2006, 21:47
Is het dezelfde film die je wil kopieren, of wil je de kopie kopieren?
Die film die je hebt is die al gecompressed?

ghost
31 January 2006, 22:11
Waarom maak je niet eerst een image ervan met alcohol 120% en brand je de image daarna terug op een andere dvd?

Sille
31 January 2006, 22:24
dus ik maak een image vanop de dvd en brand die image gwn op een dvd werkt hij dan ?

Sille
31 January 2006, 22:24
@ trap : mijn films staat nog op een dvd en is gekopierd en kan hem niet backupen naar mijn schijf voor te kopieren

ghost
31 January 2006, 22:52
dus ik maak een image vanop de dvd en brand die image gwn op een dvd werkt hij dan ?
Je moet wel dus een partitie hebben wat geen fat 32 is .
Steek de dvd in wat je wilt kopieren , open dan met alcohol 120% klik dan op maak image wizard , klik op volgende kies nu uw image lokatie ( dus waar je uw image wilt zetten van uw dvd) . Bij image naam zet je vb. narnia , bij image formaat moet je niks zetten , en klik dan op start . Als dat gedaan is gaat uw dvd speler open haal uw dvd uit en steek een lege er terug in . Als er een klein vensterke opstart terwijl je die dvd insteek vink je dat maar weg .
Dan klik je op image brand wizard, verkennen je zoek dan de mds van die image (moet normaal in de zelfde map zitten) , selecteren en klik op openen . Dan op volgende , schrijfmethode dao/sao schrijfsnelheid liefst 2.4 of iets hoger ( duurt ongeveer voor 4.5gig 20min.) en dan op start . Volg dit dus tegoei .;)