Volledige versie bekijken : waarom duurt het zolang ?



lucske
31 January 2006, 23:07
ik wil iets uitprinten en het bevel er toe wordt gegeven naar printer hij zet hem in wachtrij en dan na 5 tot 10 minuten later begint hij te printen. dit is niet op mijn eigen pc maar op deze van iemand die ik ken. herinstallatie met de cd rom van de printer geeft geen betere resultaten.Heeft iemand een idee wat er hier fout loopt? thx in advance. lucske:) :lol:

spruit
31 January 2006, 23:13
ik wil iets uitprinten en het bevel er toe wordt gegeven naar printer hij zet hem in wachtrij en dan na 5 tot 10 minuten later begint hij te printen. dit is niet op mijn eigen pc maar op deze van iemand die ik ken. herinstallatie met de cd rom van de printer geeft geen betere resultaten.Heeft iemand een idee wat er hier fout loopt? thx in advance. lucske:) :lol:

wat print hij dan uit? tekst of foto's? en met welk prog wil je printen?

lucske
31 January 2006, 23:18
beide is canon BJC 250 color bubble jet printer

Krikkie
1 February 2006, 00:44
Staat je printer wel juist ingesteld???
Welke printer staat bij jouw als standard printer ingesteld???

Groetjes Krikkie

grabber
1 February 2006, 01:04
Misschien eens verwijderen uit apparaatbeheer, opnieuw opstarten ,en dan opnieuw drivers/software installeren.

VDK
1 February 2006, 08:16
Wij hebben dat ook eens gehad op ons werk, toen was het probleem
dat er twee printers ingesteld waren voor één externe printer. (De pc moest iedere keer twee printers zoeken en dat koste tijd). Dus hebben we één gewist op pc
en het probleem was opgelost

VDK

nielsvandesype
1 February 2006, 14:26
Het is ook geen gewone printer. Veel verstand over bubble jet printers heb ik niet maar zou kunnen dat die moeten opladen. Je zou ook eens de printspooler service eens kunnen herstarten door bij uitvoeren services.msc in te typen op ok drukken dan naar de print spooler service gaan en kiezen voor opnieuw starten. Het beste is even de printer uitschakelen en dan weer inschakelen in sommige gevallen print hij dan toch nog af , probeer anders opnieuw af te drukken.

natje1711
5 February 2006, 12:51
Ga naar u printer, klik op eigenschappen - geavanceerd en dan direct naar de printer adrukken aanvinken dan toepassen en ok. :)



ik wil iets uitprinten en het bevel er toe wordt gegeven naar printer hij zet hem in wachtrij en dan na 5 tot 10 minuten later begint hij te printen. dit is niet op mijn eigen pc maar op deze van iemand die ik ken. herinstallatie met de cd rom van de printer geeft geen betere resultaten.Heeft iemand een idee wat er hier fout loopt? thx in advance. lucske:) :lol: