Volledige versie bekijken : beeld valt buiten beeldscherm



toni796
3 February 2006, 22:30
hallo,ik heb net een pc spel gekocht en geinstalleerd,wat blijkt,als ik het spel opstart hoor ik wel het spel maar je ziet het beeld buiten het beeldscherm verdwijnen,heeft nog iemand zoiets aan de hand? en hoe op te lossen thx.Toni796

nielsvandesype
4 February 2006, 11:58
Over welk spel gaat het precies? Je kan dit eigenlijk oplossen door naar de installatiemap te gaan en daar te zoeken naar een config file en die verwijderen.

toni796
4 February 2006, 12:25
het spel is lord of the rings,maar ik kan geen config file vinden. staat die in program files? daar staat niets in van config file.

nielsvandesype
5 February 2006, 00:06
Ik raad je aan om dan toch hier eens te kijken : http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg/php/enduser/home.php?p_sid=uuU2Cl_h je moet nog wel de exacte naam vh lord of the ring spel selecteren druk dan op search.

toni796
5 February 2006, 01:20
tja stond toch niets in wat ik aan de hand heb dat spel stond er niet in.
(the fellowship of the ring) en iets dat in de buurt kwam was in windowed mode maar ook dit ging niet.Toch bedankt voor de moeite .

eventure
5 February 2006, 09:48
Wij hebben dit ook op een pc,
daar gebeurt dit met world of warcraft,
je moet gewoon elke keer uitzoomen met je monitor,
en dan gaat het ook e,
mvg
Robbe

toni796
5 February 2006, 12:34
wat bedoel je met" uitzoomen met je monitor"?

toni796
5 February 2006, 13:36
okee,probleem gevonden !!!!! stond op plug and play mode (1 of 2 mode)waardoor ik altijd scherm 1 kreeg en het spel buiten beeld bleef is dus opgelost,bedankt jongens voor uw hulp .