Volledige versie bekijken : Powerpoint voor Valentijn



natje1711
4 February 2006, 16:48
Zie hier een powerpointje voor valentijn , misschien wel een beetje vroeg maar beter te vroeg dan laat he :p
Hopelijk vinden jullie het mooi. :lol:

http://s44.yousendit.com/d.aspx? id=17Z7RC3WPE2O83OD4FD3C0Z4G7 (http://s44.yousendit.com/d.aspx? id=17Z7RC3WPE2O83OD4FD3C0Z4G7)

Nostradamus
4 February 2006, 16:59
Amai Natje1711, prachtig hoor! Kreeg er kippevel van ;). Je geliefde en dochterje zullen fier zijn op jou :good:

Beatje
4 February 2006, 17:19
Was benieuwd naar een powerpiont van je natje1711....
Als ik er naar kijk begint dat valentijn gevoel toch wel heel sterk boven te komen..
Mooie woorden voor iemand waar je van hou.
En een lief woordje voor andere mensen.
Goed gedaan..

Nog meer mensen die na het zien van deze mooie powerpiont zin hebben om er 1 te maken?
Dan zouden we........een wedstrijd kunnen starten:rolleyes: ;)

natje1711
4 February 2006, 17:46
Ik maak dat met veel plezier, En ja hopelijk komt er een wedstrijdje he, zou wel tof zijn. En die teksten schrijf ik omdat ik veel gedichtjes schrijf.
Je kan eventueel eens gaan kijken op www.gedichtenfreaks.nl (http://www.gedichtenfreaks.nl) en zoeken onder de naam "natje1711"

Beatje
4 February 2006, 18:03
Heb gezien zeg sjonge mooi hoor..
Teveel om in 1 keer al je mooie gedichten te lezen heb onder mijn favorietjes gezet.
Dankjewel(y)

gentle suzy
4 February 2006, 18:19
mooi gemaakt !!proficiat;)

Sille
4 February 2006, 18:37
idd is mooi ik ga ook een powerpoint maken maar mijn vriend moet office 2003 nog brengen want kheb mijn pc geformateerd

Koshke
4 February 2006, 19:06
prachtig natje, zou er ook wel eentje willen maken, maar ik kan niet dichten....

natje1711
4 February 2006, 19:08
dichten is niet zo moeilijk hoor , gewoon u gevoelens op papier zetten ;)

compuchrisje
4 February 2006, 19:22
Da's zowat een verzameling van alles wat er over valentijn te vinden is. Maar wat erbij staat... dàt voel je gewoon, je bent inderdaad gelukkig, je hebt je levensdoel gevonden.
'k Weet niet of het aan mijn monitor ligt, maar je afbeeldingen zijn soms wat "in elkaar gedrukt". Is dat bij anderen ook zo?
Mooi werkje trouwens, nog wat bijschaven nodig hier en daar, maar al goed onderweg.

natje1711
4 February 2006, 22:56
Van die afbeeldingen dat komt omdat het normaal wallpapers zijn en ik denk dat het daardoor komt. :)



Da's zowat een verzameling van alles wat er over valentijn te vinden is. Maar wat erbij staat... dàt voel je gewoon, je bent inderdaad gelukkig, je hebt je levensdoel gevonden.
'k Weet niet of het aan mijn monitor ligt, maar je afbeeldingen zijn soms wat "in elkaar gedrukt". Is dat bij anderen ook zo?
Mooi werkje trouwens, nog wat bijschaven nodig hier en daar, maar al goed onderweg.

marley
6 February 2006, 02:59
jammer natje, als ik erop klik, kom ik op de begin site van yousendit, en zie niets.
Zal het morgen nog eens proberen.

grt marley

natje1711
6 February 2006, 17:41
Waarschijnlijk is de link verlopen , hier is de nieuwe link.

http://s60.yousendit.com/d.aspx?id=0FD5XS79NDFFM2KDHOCZKASKVP (http://s60.yousendit.com/d.aspx?id=0FD5XS79NDFFM2KDHOCZKASKVP)

Mp3Tjoeper
6 February 2006, 17:41
[quote=marley]jammer natje, als ik erop klik, kom ik op de begin site van yousendit, en zie niets.
Zal het morgen nog eens proberen.

Een bestand dat je gepost hebt op yousendit blijft niet eeuwig staan hé

het verdwijnt na een paar dagen ( 7 dacht ik ) :damn:

natje1711
6 February 2006, 17:44
de nieuwe link staat er al terug op :p

Koshke
6 February 2006, 21:34
heb er ook eentje gemaakt ... zo halvelings voor valentijn

Koshke
6 February 2006, 21:35
sorry link vergeten
http://download.yousendit.com/60E3946C982C1D17

natje1711
6 February 2006, 21:59
sorry link vergeten
http://download.yousendit.com/60E3946C982C1D17

Heel mooi maar die hello everyone mag ietsje kleiner want dat misstaat als da zo vaneen is. Sorry maar is maar goede raad he :)

Koshke
7 February 2006, 01:08
Ik heb dat bewust groter gezet. Ik heb ook niet zoveel tekst en verder denk ik dat onze smaken verschillen. Maar dat moet kunnen, niet?

Beatje
7 February 2006, 01:10
Koshke je afbeeldingen je muziek je animatie alles precies op het goeie moment neergezet.
Heb er van genoten...
Van beide powerpionts geleerd en nieuwe dingen gezien moet er weer meer tijd voor vrijmaken want het is toch wel heel mooi powerpionts maken.

:good: :good:

compuchrisje
7 February 2006, 01:10
'k Vind het best meevallen, mooie beelden, alleen gaan die iets te snel. En.. een paar taalfoutjes. Ook hier kan dus creativiteit zitten en dan samen met wat werkjes van paintshop..

Nostradamus
7 February 2006, 01:14
Heel mooi Koske, is precies wat gemengd met psp hé, mooi :good:

natje1711
7 February 2006, 10:55
oke als je dat bewust hebt gedaan dan zeg ik niets, en ja ieder moet zijn eigen smaak hebben, en mijn reactie erop was helemaal niet slecht bedoelt zoals anderen misschien wel denken :)



Ik heb dat bewust groter gezet. Ik heb ook niet zoveel tekst en verder denk ik dat onze smaken verschillen. Maar dat moet kunnen, niet?

Nostradamus
7 February 2006, 11:06
Reakties zijn altijd welkom hoor Natje ;). Powerpoint heeft zoals vele zaken, fotografie, psp enz... zovele mogelijkheden om iets moois te brengen, waarbij ieder toch zijn eigen fantasie in zijn werk kan steken. Moesten we allemaal dezelfde keuze hebben of dezelfde manier van werken, zou het vlug vervelen hé ;).

Koshke
7 February 2006, 11:13
Chrisje kan je mij zeggen waar er taalfouten zijn? Ben zelf niet zo goed in Engels schrijven maar vind de taal wel creatiever, voor mij althans. En vindt je echt de beelden te snel? Hoe bedoel je dat, de overgang of de beelden zelf? Wou het een beetje synchroon laten lopen met de muziek. Als ze te traag zijn heb ik ook de indruk dat het wat langdradig wordt. En Nostra, een 4-tal afbeeldingen zijn inderdaad wat verwerkt met psp, die 3 hartjes en de roos op de tweede dia. In ieder geval bedankt voor jullie reaktie, kan er altijd nog van leren.

Koshke
7 February 2006, 11:15
Natje, ik weet dat je commentaar niet slecht bedoeld is, daarom heb ik ook gereageerd. Verschillende mensen, verschillende smaken, het zou maar saai zijn als dat niet zo was.

Nostradamus
7 February 2006, 11:41
Koshke, even een reaktie op de snelheid. Ik vind ook dat het veel te vlug gaat, omdat je het zo mooi verwerkt hebt met die animatie en mooie beelden. Bvb je eerste dia zou ik even langer laten duren voor de tekst verschijnt, omdat het moeilijk is tegelijkertijd naar je mooie afbeelding en je tekst te kijken, op de tweede dia krijg je de tijd niet om de tekst te lezen, versta je? Ook het verschijnen van de verschillende beelden in 1 dia vind ik wat vlug gaan. Versta mij a.u.b. niet verkeerd hé, want het is prachtig gemaakt, alleen de tijdsinstelling zou ik wat veranderen. Langdradig wordt het daar niet door hoor, omdat het mooie beelden zijn waarnaar men graag wat langer naar kijkt. Sommige presentaties worden wel wat langdradig, omdat die gemaakt zijn met 'simpele' dia afbeeldingen (zonder tekst) van 1 plaatje die men dan wat te lang laat staan :good: ;).

Koshke
7 February 2006, 12:41
Nostra, dank je voor je opbouwende kritiek, waardeer dit ten zeerste, maar ik was er mij niet van bewust dat het voor anderen te snel gaat. Zelf ben ik eerder een "ongeduldig" persoontje en voor mij kan het soms niet snel genoeg gaan of het wordt langdradig en dan denk ik dat ook anderen zich snel gaan vervelen omdat er niet genoeg "vaart" in zit. Ik zal er zeker volgende keer op letten.