Volledige versie bekijken : dvd afspelen



allie
5 February 2006, 17:10
hoe speel ik een dvd af op mijn pc .ik heb windows xp:shy: :shy: :shy:

Kokki
5 February 2006, 17:22
Met windows media player of realplayer of powerdvd.
Realplayer vind je hier: http://netherlands.real.com/player/?&

allie
5 February 2006, 17:59
met windows media player maar hoe ????

natje1711
5 February 2006, 18:06
met windows media player maar hoe ????

Ik zal het is uitzoeken maar je kan het ook met quicktime bekijken :)

natje1711
5 February 2006, 18:09
Ik zal het is uitzoeken maar je kan het ook met quicktime bekijken :)

Als jij u dvd in u dvd player of schrijver steekt krijg jij dan niet als je even wacht een soort menu waar staat wat je met de dvd wil doen??? Want daar staat ook bij dvd afspelen met windows media player. Welke windows media player heb jij??? :)

kilroy
5 February 2006, 18:22
voorwaarde is natuurlijk dat je een dvd rom of dvd schrijver in je pc hebt staan, zoniet kun je nog lang proberen, maar dan krijg je toch niets te zien als je het wel in je pc hebt staan en je hebt xp dan zul je waarschijnlijk na het insteken van die dvd als je wacht een menu krijgen waarin windows vraagt hoe je dit medium moet afspelen (zoals natje al zei !! )

greetzz Kilroy

allie
5 February 2006, 19:57
:wall: :wall: dat zal het zijn ik heb een cdschrijver en kan cd afspelen maar dvd is nog een ander toestel dat ik zal moeten installeren dan,zal mij dat eens aanschaffen er is nog plaats heb ik gezien ,ge ziet ik ben nog maar een beginneling he maar probeer wel mijne plan te trekken :damn: :damn: Laat iets weten als t gelukt is :thx: :thx:

natje1711
5 February 2006, 20:01
Ja al doende leert men he, veel succes :)




:wall: :wall: dat zal het zijn ik heb een cdschrijver en kan cd afspelen maar dvd is nog een ander toestel dat ik zal moeten installeren dan,zal mij dat eens aanschaffen er is nog plaats heb ik gezien ,ge ziet ik ben nog maar een beginneling he maar probeer wel mijne plan te trekken :damn: :damn: Laat iets weten als t gelukt is :thx: :thx:

wxppf
5 February 2006, 20:10
voor windows mediaplayer heb je een plugin nodig, die kan je overal vinden