Volledige versie bekijken : mp3 verkleinen???



natje1711
5 February 2006, 17:32
Hey ik heb is een vraagske, kun je liedjes van mp3 verkleinen??? :shy:

kilroy
5 February 2006, 18:32
hey Natje,

kun je in Nero ==> audio ==> audiobestanden coderen, de originele mp3 invoeren en daarna hercoderen met een kleinere bitrate, zou wel niet onder de 128 gaan, anders wordt de kwaliteit veel slechter, vb een mp3 met een bitrate van 500 dat ongeveer 5.5MB groot is wordt na hercodering naar een bitrate van 128 zo'n 3.3 MB

greetzz kilroy

natje1711
5 February 2006, 19:01
Bedankt , ik, zal het sebiet is proberen

natje1711
5 February 2006, 19:14
Hey er sta enkel bij audio : audio cd maken, audio afspelen , mp3 schijf maken, wma schijf maken, audio en data cd maken. Wat moet ik dan eigenlijk pakken??? :shy:




hey Natje,

kun je in Nero ==> audio ==> audiobestanden coderen, de originele mp3 invoeren en daarna hercoderen met een kleinere bitrate, zou wel niet onder de 128 gaan, anders wordt de kwaliteit veel slechter, vb een mp3 met een bitrate van 500 dat ongeveer 5.5MB groot is wordt na hercodering naar een bitrate van 128 zo'n 3.3 MB

greetzz kilroy

compuchrisje
5 February 2006, 20:26
'k Weet niet of je de freeware-cd's van Ivan hebt gedownload. Daarop kan je enkele progjes vinden die het converteren van mp3 naar andere extensies doen. Heb je die niet, of geen zin om een grote download te doen.. zoek eens met google naar dbpoweramp, is trialversie, die het nadien ook nog doet maar met beperktere mogelijkheden.

natje1711
6 February 2006, 10:20
'k Weet niet of je de freeware-cd's van Ivan hebt gedownload. Daarop kan je enkele progjes vinden die het converteren van mp3 naar andere extensies doen. Heb je die niet, of geen zin om een grote download te doen.. zoek eens met google naar dbpoweramp, is trialversie, die het nadien ook nog doet maar met beperktere mogelijkheden.


Ik heb dat program dbpoweramp maar ik wist ni da je da ook op die manier kon gebruiken , dat is nl in het engels en ik ben ni zo goed in engels :damn: Maar toch bedankt

kilroy
6 February 2006, 11:02
hoi natje,

heb zelf nero 6, als je deze in expertmodus zet zie je meer toepassingen die je kunt doen (overschakelen op expertmodus doe je via het knopje onderaan links naast configureren) als je in expertmodus zit zou je het moeten zien. Kan zijn dat als je geen plugins hebt geinstaleerd dat je deze toepassing niet kan doen, bij mij staan die er op vandaar .

greetzz Kilroy

natje1711
6 February 2006, 11:28
hey waar staatdie expertmodus aub??? :shy:



hoi natje,

heb zelf nero 6, als je deze in expertmodus zet zie je meer toepassingen die je kunt doen (overschakelen op expertmodus doe je via het knopje onderaan links naast configureren) als je in expertmodus zit zou je het moeten zien. Kan zijn dat als je geen plugins hebt geinstaleerd dat je deze toepassing niet kan doen, bij mij staan die er op vandaar .

greetzz Kilroy

kilroy
8 February 2006, 16:52
als je nero opstart via startsmart, dan verkrijg je toch eerst een welkomscherm onderaan rechts staan 3 knoppen met de uiterst linkse schakel je om naar expertmodus.

greetzz Kilroy

natje1711
8 February 2006, 16:55
ik zal het is proberen ;)

natje1711
8 February 2006, 16:58
het is gelukt maar voor de rest snap ik er niks van, sorry