Volledige versie bekijken : Edpnet



master_D
6 February 2006, 19:37
Weet er iemand hoelang het ongeveer duurt tussen de aanvraag van het ADSL MAX<SUP>6</SUP> DYN abonnement en het toegestuurd krijgen van de login en het paswoord.
Ik heb mijn aanvraag op 1/02/2006 gedaan.
__________________________________________________ _____________
cool

Kokki
6 February 2006, 20:47
Op andere forums zijn er mensen die al heel rap hun login en paswoord hadden, en er zijn er ook waar het al even duurt. Afwachten dus :)

master_D
6 February 2006, 21:01
dus met andere woorden ,gewoon een beetje geluk hebben naargelang ge op het stapeltje ligt

Trax
7 February 2006, 09:10
Bij die bestelwizard kan je kiezen welk soort installatie. Een do it yourself installatie is een makkie zeker? Nietwaar?

master_D
7 February 2006, 16:17
idd ,dat heb ik zeker besteld,wie wil er nu aan zijn pc laten prutsen!!!!
Zo moeilijk is dat nu ook weer niet.


__________________________________________________ _____
cool

barbapapa5800
7 February 2006, 17:34
ik wacht ook vol ongeduld af.
alleen ben ik nog eens afhankelijk van belgacom tot wanneer ze mijn discovery nummer in gebruik nemen.:cry:

master_D
7 February 2006, 20:30
via de telefoon heeft een vriendelijke dame van Edpnet me gezegd dat alles in orde zou komen binnen de 10 werkdagen,maar concreet konden ze me niks beloven,ben benieuwd
__________________________________________________ ___________
coolWordt vervolgd

fieldoxide
8 February 2006, 19:13
Bij mij heeft de overschakeling van belgacom naar edpnet juist 1 week geduurd.

master_D
8 February 2006, 20:12
we zijn nu juist één week verder en nog niets gehoord van edpnet!!

fieldoxide
9 February 2006, 01:43
Je moet een beetje geduld hebben denk ik want die mensen hebben een enorm aantal nieuwe klanten ,je kan altijd eens naar hun klantendienst bellen of een kijkje gaan nemen op hun website,heb je de bevestiging al gekregen van je bestellling?

Trax
9 February 2006, 15:21
Ik heb zonet ook besteld on line, ik ben eens benieuwd wanneer ik het kan verwachten.

master_D
15 February 2006, 11:57
vandaag configuratiegegevens ontvangen van edpnet en vanaf maandag zal de overschakeling gebeuren,opzegging naar skynet toe ging ook vlot,dus maandag nieuwe provider.
is vlot verlopen kan ik zeggen

Kokki
15 February 2006, 17:30
Ok, da's goed nieuws.
Heb jij zelf Skynet opgezegd, of heeft edpnet dat geregeld?

master_D
15 February 2006, 23:49
Ik had zelf even naar belgacom gebeld voor de opzegging te melden maar edpnet had dit al voor me gedaan(even checken kan nooit geen kwaad),ze vroegen wel waarom ik mijn abonnement opzegde daar ik al 4 jaar bij hun was,dus ik mijn verhaal maar gedaan.

master_D
20 February 2006, 20:43
Vandaag ingelogd met edpnet gegevens en ja hoor,alles naar wens.
geen enkele minuut zonder internet gezeten.
Met andere woorden overschakeling ging perfect en ik krijg van belgacom de resterende dagen van de maand nog terugbetaald.:good:

wat moet ne mens nu nog meer hebben!

sis-1-eurohost
21 February 2006, 21:11
Zelf ook EDPnet hier, aansluiting tegelijk bij Belgacom en bij hen aangevraagd.

Belgacom zou het pas kunnen fiksen in 21 werkdagen, EDPnet zou het binnen de 14 kunnen doen, en ja, EDP net was eerst, amper 6 dagen moeten wachten...

Routering naar NL is niet altijd het beste en vanmiddag gingen hun routes naar ons netwerk via Amsterdam, maar dat is weer geregeld nu, het kon evengoed liggen dat hun Bnix peering met Realroot er uit lag.

Binnenkort nemen ze trouwens transit af bij onze netwerk partner dus je zal vrijwel rachtstreeks verbonden zijn met de ivanhoesite :)

barbapapa5800
6 March 2006, 21:06
heb vanaf vandaag ook edpnet :good:
zeeer tevreden over hun produkt en ook over de vriendelijkheid van de helpdesk.