Volledige versie bekijken : hoe film van 2 avi's converte



Sille
8 February 2006, 19:17
allo mensen julie weten dat er hier 4 topics stonden van mij, over het converte van 2 avi's.
Ik heb deze laten sluiten en start hier een nieuwe topic.
Zodat iemand zijn werkwijze eens kan uitleggen hoe hij een film die uit 2 avi's bestaat omzet met dus losse subs erbij. Liefst uitleg + de namen van de progjes en hoe? en wat ? ik met doen met de progjes.

Icemar
8 February 2006, 19:22
http://www.ivanhoejupiler.be/f90-flash-handleidingen.html

Sille
8 February 2006, 19:37
oke bedankt icemar stonden al wel wat nuttige dingen op

zariash
8 February 2006, 21:36
ik doe het terug op de manier zoals ik het vroeger deed en heb geen problemen weg met al die nieuwe brol zoals nero 7 en win avi 7.1
http://www.weethet.nl/dutch/video_avi2dvd_nerovision2.php
grtjs

Sille
8 February 2006, 21:50
gwn met nero expres 2 dan ofwat ? zet hij ook 2 avi's tegelijk om en subs erbij en al

zariash
8 February 2006, 21:53
eerst zet je de avi's apart om subs worden er automatisch bij gevoegd
daarna brand je deze op dvd als je deze aanklikt dan vraagt nero of er van je twee file's 1 dvd gemaakt moeten worden en dan branden.

Sille
8 February 2006, 22:20
tis aant lukken ze :)

creature2you
9 February 2006, 09:54
eerst zet je de avi's apart om subs worden er automatisch bij gevoegd
daarna brand je deze op dvd als je deze aanklikt dan vraagt nero of er van je twee file's 1 dvd gemaakt moeten worden en dan branden.

die subs bijvoegen doe je ook met nero??of doe je dat met en ander apart prgm.ikzelf werk zeer veel met nerovision 3 .;maar ik wist niet dat je er subs mee kon bijvoegen:shocked: ..moest dit zo zijn dan wil ik dat ook wel eens proberen..dat zou erg handig zijn...:bow:

frenske
9 February 2006, 10:20
Hallo allemaal, ik werk met DIKO. Een gratis progje dat je kan vinden op www.vmesquita.com (http://www.vmesquita.com) . Hiermee kan je van 1 avi of zelfs meerdere een dvd maken inclusief ondertitels. Met menu en alles erop en eraan. Er is een free versie en een pro versie. Kijk maar eens, heel interessant.
Groetjes..........................

Baloeke
9 February 2006, 10:20
Neem eens een kijkje op http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=21548 hoe ik dat doe

Sille
9 February 2006, 16:16
mja tis mij gelukt met het branden via nero en de subds met ffdshow alleen dit duurt wel heel lang he kheb de pc en hele dag moette laten draaien tot 6u smorgens dan was hij rond.

frenske
9 February 2006, 16:32
Probeer DIKO eens. Ik heb vandaag al 4 films omgezet naar dvd. Per film ongeveer 2 uurtjes. Wat ook interessant is : met dit progje kan je meer als 1 film op 1 dvd zetten. Dit duurt dan wel langer, spreekt voor zich.

Sille
9 February 2006, 23:44
alles gaat perfect met nero ;)

zariash
9 February 2006, 23:50
ik weet het duurt wel lang maar vind kwaliteit zeer goed en is eigenlijk heel simpel

snickers
10 February 2006, 01:20
jeeeeeeeep,dj-sille weet je genoeg anders ik heb ook nog een uitleg.
heel simpel en je avi bestand +srt bestand zijn omgezet naar dvd+branden en het duurt een uur in het totaal...laat iets weten...greetz

ghost
10 February 2006, 01:50
jeeeeeeeep,dj-sille weet je genoeg anders ik heb ook nog een uitleg.
heel simpel en je avi bestand +srt bestand zijn omgezet naar dvd+branden en het duurt een uur in het totaal...laat iets weten...greetz

Ok laat eens horen :D

Sille
10 February 2006, 18:03
idd heel makkelijk laat dat maar eens horen ;)

2B's
10 February 2006, 20:39
Hey DJ. Ik heb een uitleg in word gemaakt over het gebruik van DIKO. Diko is freeware en mits de juiste instellingen eigenlijk kinderlijk gemakkelijk in gebruik. Je krijgt direct VOB files of indien je verkiest te werken met DVD lab ook de mpeg file... Als je wil, geef me even je mail adres en dan mail ik het wel even door.

creature2you
11 February 2006, 01:31
Hey DJ. Ik heb een uitleg in word gemaakt over het gebruik van DIKO. Diko is freeware en mits de juiste instellingen eigenlijk kinderlijk gemakkelijk in gebruik. Je krijgt direct VOB files of indien je verkiest te werken met DVD lab ook de mpeg file... Als je wil, geef me even je mail adres en dan mail ik het wel even door.



die uityleg wil ik ook wel eens lezen want een nieuw prgm ivm dvd interesseert me:bow: ..mailadres steek ergens in je pm:lol:

zariash
11 February 2006, 01:35
wil je wat meer weten over diko kijk dan hier
http://www.weethet.nl/dutch/video_diko_avi2dvd.php
grtjs

Sille
11 February 2006, 12:29
btw zariash ik heb met nero zo'n 2 avi's ingeladen maar nu speelt te film niet in mijn dvd speler hoor hij laad hem niet eens.

zariash
11 February 2006, 17:58
en in je dvd van je pc leest deze hem wel.

Sille
11 February 2006, 18:34
benden leest hij hemt niet boven wel maar het schermpje is super klein :s
en op de pc word hij ook geladen. Hoe zou komen dat het beeld zo klein is op de gwn avi's heb ik dit niet voor :s

zariash
11 February 2006, 18:40
heb 2 zwarte balken op je scherm

Sille
11 February 2006, 18:44
ja die balken heb je altijd maar niet zo groot hoor :o

Sille
11 February 2006, 18:44
het schermpje is echt maar 3/4 van wat je normaal krijg op 4:3 :p