Volledige versie bekijken : Incredimail versus outlook express?



Perigo17
8 February 2006, 21:35
Hallo,
Ik zit met een klein probleempje. Ik werk met Windows XP PRO en outlook express en heb een ADSL verbinding. Ik heb gelezen over de mogelijkheden die incredimail aanbiedt, vooral op grafisch gebied. Mijn vraag nu is, indien ik incredimail zou installeren, kan ik dan nog mail ontvangen en versturen met outlook express? Moet ik ergens rekening mee houden bij het installeren van incredimail bijvoorbeeld?
Reden van mijn vraag is: een kennis van mij heeft ook Windows XP PRO met outlook express en een telenet verbinding. Hij heeft recent incredimail geïnstalleerd en kan nu blijkbaar geen mail meer ontvangen via outlook express. Kan het probleem ook met telenet te maken hebben? Zijn er personen die hier ervaring mee hebben?

robbedoeske_007
8 February 2006, 21:58
ik heb toch liever outlook want met al die bazaar van incredimail en toepasingen.............................boring gewoon wat afbeeldingen meer het dient toch voor e-mail's te versturen he dat kan je bij outlook ook doen

Milo
8 February 2006, 21:59
Wel ....
Het zit dus zo , van het moment dat je Increddimail gaat instaleren , of welke ander e-mail client dan ook , dan gaat die hem automatisch als standaardbrowser instellen.
EN gaat deze ook jou mails binnen halen ...
Eens je Outlook dan opent krijg je automatisch de vraag of deze terug als standaard browser moet worden ingesteld .

Nja .... er zijn zowel voor als nadelen aan Increddimail
Grafisch een leuke afwisseking , is speelser enzo , maar ik vind Outlook toch nog the easiest om nja na een format mijn mails en adressen te recoveren .

:bow: Tha Milo

natje1711
8 February 2006, 22:13
ik had vroeger ook incredimail maar ik heb die eraf gegooid want ik kreeg er virussen van.

fireblade
8 February 2006, 22:17
met outlook kun je ook virussen krijgen zulle

Mak
9 February 2006, 01:35
Met Incredibelmail haal je wel veel spam en dergelijk op je nek.

Peter.B
9 February 2006, 07:01
werk nu al een jaar of 2,3 met incredimail en heb nog nooit een virus binnen gekregen(gelukkig).maar ondervind nu ook dat er meer en meer spam begint bij te zitten.als dat een reden is om incredimail niet te installeren,moet iedereen voor zich uitmaken,denk 'k.het zou ook meer belastend zijn voor uw systeem.
het is wel een tijdje geleden dat 'k incredimail heb geinstalleerd.maar wordt er u niet gevraagd of je het wilt instellen als standaard ? als je de keuze hebt kun je op nee klikken.

Kokki
9 February 2006, 18:02
Ikzelf heb de addon van incredimail voor Outlook. Hiermee kan je dus de twee combineren. Van extra spam of virussen heb ik niets gemerkt. Ik krijg wel extra spam, maar dat is op 1 adres (van de 5). Dus dat ligt volgens mij zeker niet aan het mailprogramma dat je gebruikt. In het virus verhaal geloof ik ook niet, het zal niet het gebruikte programma zijn die verantwoordelijk is voor virussen.

PS. Deze werkt dus wel alleen met Outlook en niet met Outlook Express

Perigo17
10 February 2006, 01:34
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Dit item mag voor mij gesloten worden.