Volledige versie bekijken : error bij DVD Shrink!



patrickingrid
9 February 2006, 16:11
Hey Hallo,
Graag zou ik via deze weg een probleempje willen voorleggen met het branden(kopieëren) van DVD's.
In het verleden heb ik steeds copy's gemaakt van goede originele DVD's en ik maakte daar gebruik van eerst dvd decryptor- daarna opende ik met behulp van Shrink 3.2 de files om ze na analyze ze door diezelfde Shrink te laten encoden en vervolgens te branden.
Tot nutoe ging dat prima,maar bij de laatste films die ik wenste te kopieëren kwam er bij de encoding op te staanDVD Shrink encounted an error and cannot continue-Copy protection error-Kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O apparaat.
Weet er toevallig iemand wat er aan de hand is en wat ik hier kan aan doen.Zou het kunnen zijn dat er op de DVD's een nieuwe beveiliging op zit,al hoewel het in mijn geval geen recent uitgebrachte DVD's zijn.
Alvast bedankt voor de hulp.

Smokey
9 February 2006, 16:24
zet eens het vinkje af van nero bij shrink

patrickingrid
9 February 2006, 17:35
Hoi Smokey,
Het is mij niet helemaal duidelijk waar ik dat moet doen.
Als ge op backup drukt voor de opdracht te geven dat hij mag encoden, dan komt er ook dat vensterje op "Backup DVD" is het daar dat U wilt zeggen dat ik zou moeten uitvinken?
Indien ik dit zou doen dan gaat hij toch niet branden,of zie ik dat verkeerd?

Peter.B
9 February 2006, 19:38
'k denk dat smokey wilt zeggen:dvdshrink starten- op edit klikken-preferences-fileI/O.en daar dan "enable burning with nero" het vinkje wegdoen.
bij mij staat "check RPc2 drive region code when opening a dvd" en "enable burning with nero" aangevinkt.

Smokey
10 February 2006, 00:32
idd dipsy volkomen gelijk !

Maar dit heb ik maar gevonden met google :)

patrickingrid
10 February 2006, 12:14
Hoi, ik heb er een nachtje laten overgaan en vandaag nogmaals geprobeerd zoals jullie hadden voorgesteld en vandaag ging het goed.
Dus bedankt voor het advies!

Smokey
11 February 2006, 16:36
NoProblem

Hier maf Slotje OP!!