Volledige versie bekijken : ogg afspelen in mediaplayer



Silverwing
10 February 2006, 22:54
Ik zou ogg bestanden willen afspelen in de windows media player(10)
Heb via de windows site een site gevonden die de benodigde plug-in zou hebben maar die file geeft steeds een foutmelding.
Hoe geraak ik aan een goede plug-in?.
Ik kan de ogg files wel converteren met db poweramp marr ik wil ze eerst als ogg kunnen afspelen omdat ik vermoed dat er met de files iets mis is.
Heb nu al van 3 verschillende plaatsen de eurosong cd gehaald en het speelt telkens vals en overbelast.

robbedoeske_007
10 February 2006, 22:59
volgens mij gaat dat ook me plug-in

cruwero
10 February 2006, 23:04
installeer K-Lite Codec Pack (http://home.hccnet.nl/h.edskes/changelogsdutch.htm#klcodec) eens:
Henk

robbedoeske_007
10 February 2006, 23:09
is dat niet van kazaa ???

Clioke16V
10 February 2006, 23:23
Nee hoor, is niet van kazaa, heb deze codecs gehad en werken goed.

Maar er bestaat een ogg plugin voor mediaplayer hoor. > ergens op het web, want ik heb en doe alleen maar mp3

Silverwing
11 February 2006, 10:01
Allemaal al bedankt,maar ik hoef enkel maar de ogg plugin,dat k lite pack daar zitten andere players in die ik liever niet gebruik.
Heb ook via google gezocht maar elke link die bruikbaar is levert ofwel een nieuwe link op of heel wat anders dan enkel die plugin.
Dus als er nog mensen zijn die de juiste plugin weten te vinden laat mar horen!

Silverwing
16 February 2006, 21:06
Heb de oplossing gevonden,één van de codecs werkt wel,ik heb rechts geklikt op een .ogg bestand en openen met ..en daar windows media player gekozen, en maar gelijk aangevinkt dat dit type bestand altijd met dit programma moet geopend worden.
Hier mag een slotje op.