Volledige versie bekijken : Leesfouten



surfer
11 February 2006, 21:16
Ik heb een film op een Princo DVD -R gebrand. Daarna heb ik de bestanden van mijn PC verwijderd. Nu blijkt het schijfje van slechte kwaliteit te zijn. Kan het enkel afspelen op de pc waarmee het gemaakt is. Kan het ook niet afspelen op een gewone DVD speler. Als ik het schijfje terug wil kopieren naar mijn harde schijf lukt dit niet zonder foutmelding. Ook een image maken lukt niet. Het gekke is dat bij het gewoon kopieren van de audio en video map met windows beide files erop staan en de film vanaf de harde schijf te bekijken valt met power DVD (Ook al had ik op het einde een foutmelding). Als ik dan echter terug een kopie wil branden op een DVD schijfje met bevoorbeeld CloneDVD2 lukt dit niet. Kan VTS_01_5. VOB niet openen. Er zijn geen bestanden meer. Ook met Alcohol 120% lukt het niet.

Is er een manier om deze film toch nog op een ander schijfje (van goede kwaliteit) te branden ?

Baloeke
12 February 2006, 01:22
Probeer eens je bestanden terug te halen. Kijk daarvoor eens op http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?t=25746&highlight=terughalen