Volledige versie bekijken : COD2 en,Gforce 6800 GT probs



Tikkas
12 February 2006, 12:20
Hallo,

Na lang googelen om een oplossing te vinden voor mijn probleem moest ik deze link van een Nederlandse clanmember krijgen :shocked: .

Ik zit met het volgende ei:

Ik heb net een format C gedaan en de hele handel opnieuw derop gezet en plots heb ik problemen bij het spelen van COD2. Vroeger draaide ie ok en nu krijg ik strepen over het ganse scherm als ik bepaalde objecten tegenkom in het spel.

Mijn specs zijn:
Gforce 6800 GT, Intel P4 2.8 en 1 Gig ram.

De volgende zaken heb ik al ge probeerd:

Reinstall DX 9.0C
Reinstall COD2
Install van alle Nvicia drivers van de 81.85 tem 83.60 beta en terug naar de 81.85 en weer terug naar de.. ik weet nog niet meer welke ik nu heb :wall:

Soit niks lijkt te werken altijd maar die leuke streepjes op het scherm.
Als ik in het COD2 menu zit krijg ook nog eens dat effect dat je ziet in de cinema als de film begint af te tellen, streepjes die her en der verschijnen alsof er krassen zitten op de film.

Na twee dagen znder oplossing ben ik radeloos en sta ik op het punt om een dualprocessor met een 7800 erin te gaan kopen.
Maar eerst tochj de goedkope weg proberen.

Iemand enig Idee hoe ik dit kan oplossen?

mvg

Tikkas

nielsvandesype
12 February 2006, 12:27
Heb je die strepen ook in andere games? Bij de installatie vd drivers heb je toch eerst je vorige verwijdert? Zonee moet je dit doen want soms kan je hierdoor problemen krijgen. Doe even dit eens typ bij uitvoeren dxdiag druk op de enter toets ga naar het tabblad beeldscherm welke datum staat er onder datum bij stuurprogramma's. Ga hier ook eens kijken : https://activision.custhelp.com/cgi-bin/activision.cfg/php/enduser/std_alp.php?p_sid=BU4-dZ_h&p_lva=&p_li=&p_accessibility=0&p_page=1&p_cv=&p_pv=2.445&p_prods=1%2C445&p_cats=&p_hidden_prods=&prod_lvl1=1&prod_lvl2=445&p_search_text=&p_new_search=1&p_search_type=answers.search_nl&p_sort_by=dflt

g_man
12 February 2006, 13:04
Vooreerst welkom hier op de site...je kan je voorstellen in de voorziene stek ...off-topis > stel je even voor...
Na een format moet je niet vergeten ook je chipsetdrivers terug te installeren. Neem dus de cd die bij je mobo hoort, en installeer de AGP en/of chipsetdrivers. Best wel eerst alle graka drivers verwijderen. Heb je geen cd van je mobo, ga dan via de site van de fabrikant.
Weet je niet welk mobo je hebt? Installeer dan Everest (http://users.telenet.be/g_man/EVEREST%5b1%5d.Ultimate.Edition.2005.rar). Daar kan je alles van je PC terug vinden. :)

Tikkas
12 February 2006, 13:05
versie 8360 datum 19/01/06 ? versie engels.

nielsvandesype
12 February 2006, 13:34
Dat zijn idd de meeste recentste. Zou je ook even op mijn andere vragen willen antwoorden?

Clioke16V
12 February 2006, 13:48
Ja idd zoals niels zegt, het kan te maken hebben met conflict tussen de resten van de oude driver en de nieuwste, ik verwijder mijn drivers altijd met drivercleaner.

Tikkas
12 February 2006, 14:44
Ok sorry jongens Ik was g_man's oplossingen aan het testen.
Uninstall drivers, install chipsets etc.. en dat heeft even geduurd :S

Maar het goede nieuws is dat mijn COD2 nu beter dan ooit draait.

Prachtig forum is dit :D

En neen ik had de vorige niet verwijderd maar dat bleek het probleem dus niet te zijn toch bedankt.

Thanks voor het advies.

Groeten Tikkas

Tikkas
12 February 2006, 14:50
Vooreerst welkom hier op de site...je kan je voorstellen in de voorziene stek ...off-topis > stel je even voor...


http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?p=168648#post168648

gedaan en nogmaals bedankt :D