Volledige versie bekijken : Brandprogramma



broekie
12 February 2006, 21:34
Hoi, normaal gebruik ik dvdshrink om een dvd te kopieren maar na het decoderen brand ik normaal altijd met nero maar ik krijg nu altijd een foutmelding , weet er soms iemand nog een ander programma om mee te branden ?

Groetjes broekie

babsje810
12 February 2006, 21:40
nee ik weet geen meer

babsje810
12 February 2006, 21:40
ik brand ook met nero

Kokki
12 February 2006, 21:42
Afhankelijk van het formaat brand ik met alcohol 120% (images) of ook Nero (7)
Welke foutmelding krijg je dan?
Ik heb net gezien dat er een dvd-totaalpakket is gepost. Dit is misschien ook interessant.

DVD-Rebuilder is een heel mooi en makkelijk programma dat werkt met de beste encoder
van dit moment; Cinema Craft Encoder (CCE). DVD's die hiermee zijn gemaakt geven een
enorm veel betere kwaliteit dan wanneer ze zijn verkleind met transcoders zoals CloneDVD
of DVD-Shrink. Om meer mensen aan te sporen ook kwaliteit DVD's te maken probeer ik
dit programma regelmatig te posten.

Ik heb nu een DVD-Pakket samengesteld waar iedereen mee aan de gang kan gaan!
De volgende programma's heb ik bijgevoegd:

CCE, Cinema Craft Encoder SP 2.70.0204.
Zonder twijfel de beste encoder op deze planeet.
Deze gebruik je samen met DVD-Rebuilder Professional.

DVD-Rebuilder Professional 1.07.1.
Dit programma behoeft geen betoog. Ideaal voor het maken van een DVD zoals jij die wil!
Maak een volledige DVD met menu en alle extra's of met alleen het menu zonder de extra's
of gewoon alleen de film zonder poespas. You name it en DVD-Rebuilder Pro doet het!

DVD-Rebuilder Easy 1.95 Final.
Ook wel bekend als DVD-Rebuilder Bavaria. Ideaal voor mensen die op een eenvoudige
manier een volledige backup van hun DVD's wensen zonder zich te moeten verdiepen in
allerlei instellingen en settings. Installeren en gaan met die banaan!

DVDFabDecrypter 2.9.7.0.
Programma om beveiligde DVD's moeiteloos naar de harddisk te rippen.
Dit is de opvolger van -de helaas niet meer doorontwikkelde- DVD-Decrypter. Deze is
minstens net zo goed en wordt regelmatig geupdate!

ImgBurn 1.1.0.0.
De maker van DVD-Decrypter heeft besloten om door te gaan met de ontwikkeling van het
brandgedeelte van DVD-Decrypter om zo optimaal mogelijk DVD's te branden die perfect
compatibel zijn met standalone DVD-spelers. ISO images die hiermee gebrand zijn spelen
nagenoeg overal foutloos af.

DVDReMake Pro 3.1.4.
Dit is een heel leuk programma voor de al wat gevorderde DVD-bewerker om bijvoorbeeld
stukken beeldmateriaal van twee verschillende DVD's op één DVD te zetten, het
zogenaamde samenvoegen. Dit kan handig zijn wanneer je bijvoorbeeld afleveringen van
een serie op één DVD wilt zetten.
Ook kun je hiermee menu's gaan maken/bewerken mocht je dat willen.

DVD2DVD-R 1.9.0.
Wanneer alleen de allerbeste beeldkwaliteit van belang is en menu's en extra's van
ondergeschikt belang zijn is dit het beste programma om movie-only DVD's te maken in
combinatie met Cinema Craft Encoder.
Dit programma gebruikt namelijk de gehele filmlengte om de optimale VBR bitrate te
berekenen en bereikt daardoor een nog hogere kwaliteit dan DVD-Rebuilder.
DVD-Rebuilder "hakt" de film in meerdere segmenten en berekent ieder segment
individueel waardoor bepaalde delen van de film een te lage bitrate kunnnen hebben.
De verschillen zijn echter niet heel groot, dus het is voor je zelf uit te maken wat je
belangrijker vind. De verschillen nemen toe wanneer de film langer is en de compressie
sterker wordt.

Met dit totaalpakket is het voor iedereen mogelijk goede backups van je DVD's te maken
met een perfecte beeldkwaliteit!

Belangrijk: voor een uitleg over installatie en gebruik lees: Installatie.txt!

zoek op 33296 en hij staat in a.b.nl of a.b.boneless
Hier kun je een goede NZB krijgen: http://nzb.on-drugz.net/?id=33296 (http://nzb.on-drugz.net/?id=33296)
Gedownloade bestand even hernoemen naar .nzb en gaan met die banaan!

broekie
12 February 2006, 21:46
Bedankt voor het vlugge reageren zal effen proberen

broekie

robbedoeske_007
12 February 2006, 21:59
in en nero goede maatjes he

broekie
13 February 2006, 09:55
Kheb nero opnieuw geinstalleerd en het probleem is opgelost.