Volledige versie bekijken : hoe dvd branden met diko



wasbeertje
13 February 2006, 23:02
hoi iedereen,

ik heb aan de hand van het progr DIKO een avi-betand (film) samen met een srt-bestand (ondertiteling) omgezet en heb deze omzetting momenteel op mijn harde schijf staan Had nochtans aangeduid dat het moest gebrand worden op dvd, maar is niet gebeurd. Ik heb nu een aantal mappen staan maar weet niet goed hoe ik die nu kan branden om te bekijken op de dvd speler. heb het al een paar keer geprobeerd opverschillende manieren met nero maar het lukt mij aan geen kanten.

wie kan mij helpen

groetjes

wasbeertje

zariash
13 February 2006, 23:05
http://www.weethet.nl/dutch/video_diko_avi2dvd.php
grtjs

wasbeertje
14 February 2006, 22:30
heb dat al helemaal overlopen maar het lukt aan geen kanten om ze gebrand te krijgen op een dvd

groetjes

wasbeertje

ghost
14 February 2006, 22:33
Hoe heten de mappen?

wasbeertje
15 February 2006, 20:58
author
0 bambi 2(mpeg audio bestand)
0 bambi 2 srt bestand
0 bambi 2 mpv bestand
0 bambi 2 mpeg movie bestand
subs XML document
list List bestandmoviev0 AVS bestand

hopelijk is dit voldoende

alvast bedankt

groetjes

wasbeertje

ghost
15 February 2006, 21:06
Heb je in één van die mappen het volgende staan ?
http://img130.imageshack.us/img130/1850/wasbeertje6en.jpg

edit: als je er geen hebt , dan ben je iets vergeten aan te duiden .
Zal dan wel zeggen wat

wasbeertje
16 February 2006, 22:39
ja heb deze idd staan in een map author.

wat moet ik daar nu mee doen? Heb ze al geprobeerd te branden met nero maar geen goed resultaat

wasbeertje

groetjes

ghost
16 February 2006, 22:46
Klik op nero burning rom , zie dan wel dat hij op dvd staat en ga dan naar dvd-video en klik op nieuw. Zoek dan aan de rechterkant die author map ,OPEN die map selecteer die vobs en en ifo's en bup bestanden en sleep ze allemaal naar links en klik daarna , vanboven op branden en brand ze op snelheid 2.4 of iets lager

wasbeertje
16 February 2006, 22:58
heb wel de nero 7 ultra edition kan dat met de nero smart

zijn mss domme vragen maar heb al zoveel geprobeerd dat ik ten einde raad ben, ik kan momenteel geen enkele film meer branden met ondertitels. Als ik ze bekijk via media player is alles ok, en van het moment ik ze wil branden slaat de ffdshow niet meer aan. En al die films die ik zou moeten branden

alvast bedankt voor de moeite

wasbeertje

ghost
16 February 2006, 23:01
Bij nero smart heb je toch applications aan de linkerkant staan .Staat daar die nero burning rom niet tussen ?

2B's
16 February 2006, 23:03
Je hebt PM. Voor alle anderen met enige interesse, ik heb onlangs een document gemaakt waarin ik in het kort de instellingen van DIKO en de werking ervan heb omschreven. Dubbelklikken op de map author en dan zie je audio_ts en video_Ts. In die laatste map staan je VOB files en die kun je perfect met nero branden... meer info nodig? even mailtje sturen hé

wasbeertje
16 February 2006, 23:04
Als ik die nero burning rom selecteer dvd video - en dan nieuw krijg ik een map AUDIO-TS en VIDEO-TS moet ik deze laten staan of mag ik die daarbij zetten?

groetjes

wasbeertje

ghost
16 February 2006, 23:07
Als ik die nero burning rom selecteer dvd video - en dan nieuw krijg ik een map AUDIO-TS en VIDEO-TS moet ik deze laten staan of mag ik die daarbij zetten?

groetjes

wasbeertje
Aan de rechterkant moet je die map video ts openen en die hele inhoud selecteren en naar links slepen , alleen de map video ts want de audio is altijd leeg

2B's
16 February 2006, 23:07
Als je Nero opendoet dan moet je echt die map video_ts openen. Alles selecteren en naar je rode map video_ts van Nero slepen. Moet lukken.

wasbeertje
16 February 2006, 23:11
hij is momenteel aan het branden, alvast bedankt voor jullie geduld en hulp

en nu maar hopen dat hij in de dvd-speler zal spelen met de ondertitels erin he

groetjes

wasbeertje

ik hou jullie zeker op de hoogte

wasbeertje
16 February 2006, 23:15
tweebees stuur je mij bij gelegenheid toch nog eens die uitleg

bedankt

wasbeertje

cruwero
16 February 2006, 23:27
CopytoDvd brand het daarmee en je heb totaal geen problemen:
Henk

wasbeertje
16 February 2006, 23:28
Mensen geloof me of niet

HET IS GELUKT JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Bedankt voor je hulp Ghost, als ik jou ooit eens kan helpen doe ik dat zeker terug

groetjes

wasbeertje

ghost
16 February 2006, 23:29
Dat is graag gedaan ;)

wasbeertje
19 February 2006, 01:03
iedereen bedankt voor de moeite

hier mag een slotje op geplaatst worden

groetjes

wasbeertje