Volledige versie bekijken : DVD backuppen



eros
15 February 2006, 23:28
hallo
ik wil een dvd backuppen met shrink maar die geeft een fout heb dan geprobeerd met dvdfab en hij zet hem op 6,39giga en heb dan geprobeerd met blazedvd en is ook het zelfde heb dan clone dvd ook gedaan maar niks lukt mij wie kan mij helpen
dank je

Edit PeterN: probeer aan je topic een zinvolle naam te geven, 'help' en 'vraagje' zeggen niet veel en zijn later moeilijk terug te vinden ;)

Mp3Tjoeper
15 February 2006, 23:40
Driver Anydvd laten draaien

gewoon laten inlezen en branden met de LAATSTE clonedvd

( moet dan toch lukken denk ik )

trapezium
15 February 2006, 23:43
Vertrek je van een originele dvd of een kopie?

Peter.B
16 February 2006, 07:02
eros,
kun je eens zeggen welk een foutmelding je krijgt met shrink.
dienne dvdfab,is dat dvdfab decrypter,dvdfap platinium?
als het met dvdfab decrypter is,dan wordt de dvd op uw HD gezet en dan kan je met dvdshrink de dvd verkleinen om op een dvd te zetten,door op "open files" te klikken,gaan zoeken waar de dvd staat en dan verder bewerken zoals je gewoon bent.

Mp3Tjoeper
16 February 2006, 12:39
En als je DvdFab-Gold pakt,

Die leest je dvd in en zal ze ook branden ( geen tweede soft nodig ) ;)

eros
16 February 2006, 14:59
dvd shrink heeft de fout invalid dvd navigation structure
het is dvdfabgold dat ik heb maar hij zet hem ook op 6,3 giga
en anydvd draait op de achtergrond
en als ik het met dvd decrepter doe kan shrink het nog nie lezen via mijn hd ?????

Smokey
16 February 2006, 15:11
Hey kijk eens hier http://www.ivanhoejupiler.be/t28030-dvd-schrink-zit-vast.html


blaze dvd copy gebruiken ;)

Mp3Tjoeper
16 February 2006, 17:47
dvd shrink heeft de fout invalid dvd navigation structure
het is dvdfabgold dat ik heb maar hij zet hem ook op 6,3 giga
en anydvd draait op de achtergrond
en als ik het met dvd decrepter doe kan shrink het nog nie lezen via mijn hd ?????

Awel...

je kan toch instellen dat 6,3 giga naar 4,5 giga moet ( zonder kwaliteit verlies )

Peter.B
16 February 2006, 18:00
ik heb persoonlijk ook al ondervonden als ge teveel van die programmatjes op de achtergrond lopen hebt,uwe dvd gewoonweg niet meer gedetecteerd wordt.bij mij was dat het geval met dvd43 + anydvd.
hier vind je dvdfab decrypter
http://www.dvdidle.net/nl/free.htm
en nu kun je tewerk gaan zoals in mijn eerste post

als het met dvdfab decrypter is,dan wordt de dvd op uw HD gezet en dan kan je met dvdshrink de dvd verkleinen om op een dvd te zetten,door op "open files" te klikken,gaan zoeken waar de dvd staat en dan verder bewerken zoals je gewoon bent.
aanpassen
zo zou het moeten lukken.maar wel al de programmatjes op de achtergrond,zoals anydvd afleggen.

Mp3Tjoeper
16 February 2006, 18:04
ik heb persoonlijk ook al ondervonden als ge teveel van die programmatjes op de achtergrond lopen hebt,uwe dvd gewoonweg niet meer gedetecteerd wordt.bij mij was dat het geval met dvd43 + anydvd.
hier vind je dvdfab decrypter
http://www.dvdidle.net/nl/free.htm
en nu kun je tewerk gaan zoals in mijn eerste post

zo zou het moeten lukken.maar wel al de programmatjes op de achtergrond,zoals anydvd afleggen.


OOK BIJ DE RED ???

ikke denke van niet ...

Peter.B
16 February 2006, 18:06
mp3tjoeper,probeer het eens;)
spreek uit ervaring

Smokey
16 February 2006, 18:20
Kij he mensen als je rode dvds wil schrijven zal je een tooltje zoals anydvd moeten gebruiken om de beveiliging eraf tehalen !!

Laat hem proberen met Blazeanydvd !! minste werk ;)