Volledige versie bekijken : errrorsafe



neute
16 February 2006, 16:43
hallo iedereen

weet er soms iemand iets meer over errorsafe, ik heb dat geistalleerd en uitgevoerd en ik zit nu met fouten in mijn pc. bv systeemherstel, mc afee securitycenter.

Simply
16 February 2006, 16:53
Je bericht is in het verkeerde forum geplaatst, ik verplaats het even

neute
16 February 2006, 17:02
ok bedankt het is de eerste keer dat ik post

de jean
16 February 2006, 17:39
hallo iedereen

weet er soms iemand iets meer over errorsafe, ik heb dat geistalleerd en uitgevoerd en ik zit nu met fouten in mijn pc. bv systeemherstel, mc afee securitycenter. mss volgende keer eerst informeren en dan pas gebruiken ...

ff gekeken op google ...

Pas op voor ErrorSafe
We waarschuwen wel vaker onze lezers voor gevaarlijke programma’s. Sinds januari verschijnt er bij verschillende lezers een pop-up van ErrorSafe op het scherm.

ErrorSafe beweert in die pop-up dat je computer wordt bedreigd door schadelijke bestanden. Daarbij krijg je de aanbieding om ErrorSafe te downloaden en te installeren. En dan begint de ellende pas echt. Deze foutmeldingen zijn namelijk allemaal vals. Na installatie van ErrorSafe word je gevraagd 35 euro te betalen om deze fakemeldingen te kunnen verwijderen. Eigenlijk is ErrorSafe zelf dus spyware.

We raden je aan ErrorSafe NIET te installeren. Het feit dat je de pop-up van ErrorSafe krijgt, duidt erop dat je computer misschien al is besmet met (andere) spyware. Mocht je ErrorSafe hebben geïnstalleerd of de reclamepop-up steeds op je scherm krijgen, scan dan je computer met een goed up-to-date anti-spywareprogramma zoals

1. Download Microsoft AntiSpyware Beta (.exe-bestand)
2. Download Ad Aware Se personal (.exe-bestand)
3. Download Spybot Search & Destroy (.exe-bestand)


www.planet.nl

neute
16 February 2006, 17:45
bedankt de jean zal dat direct eens doen, ik hoop dat alles terug in orde komt want ik heb geprobeert systeemherstel te doen maar ik krijg een blanco venster.
alvast bedakt voor je reply
groeten

Mimosa
16 February 2006, 17:47
Goed dat ik dat hier gelezen heb! We zijn weer eens gewaarschuwd! Thx jean!

de jean
16 February 2006, 17:52
Goed dat ik dat hier gelezen heb! We zijn weer eens gewaarschuwd! Thx jean! daar doen we 't voor ej ...

Beamerke
16 February 2006, 18:28
BTW: errorsafe wordt regelmatig in verband gebracht met de smitfraud trojan.

Wanneer je dus eerorsafe geïnstalleerd hebt na een "valse" waarschuwing dat je systeem besmet is, dan is de kans dus groot dat je met die trojan zit.

Fakke_Berto
16 February 2006, 19:59
Een collega van het werk is darr ook ingetrapt. Daarna kwam hij me vragen om dat eens op te lossen. Ik ben er verdorie een halve dag aan beziggeweest. Die errorsafe is een echte r*tz*k. Hij trekt bovendien andere virussen aan.
Scan maar in veilige modus.

PeterN
16 February 2006, 21:05
BTW: errorsafe wordt regelmatig in verband gebracht met de smitfraud trojan.

Wanneer je dus eerorsafe geïnstalleerd hebt na een "valse" waarschuwing dat je systeem besmet is, dan is de kans dus groot dat je met die trojan zit.

Dan zal beste neute een logje plaatsen bij het fora hijackthis hier op de site, denk ik?

zariash
16 February 2006, 21:27
kijk hier eens
http://www.ivanhoejupiler.be/t27229-errorsafe-probleem.html
grtjs

filmmachine
21 February 2006, 20:11
maar waarom toch geloven jullie meteen alles als er een PopUp verschijnt ?
zoals Errorsafe PPfff.
als jullie iets willen Installeren dan kijk eerst eens van tevoren of je ergens Info erover kunt vinden.
(Tip) of raadpleeg eerst het FORUM hier voordat je iets onbekendst gaat of wil Installeren.
zo voorkom je een hoop problemen.

want Errorsafe zou al fouten op je PC hebben gevonden in de tijd dat een andere scanner de tijd nodig heeft om op te starten.
dat geloven we toch niet dacht ik.

er is nog een soort gelijk programma Pc Repear gebruik dat ook maar niet.
na de scan ervan werkt de PC helemaal niet meer je hele Documenten Map is daarna leeg ,tevens Internet is ook onbruikbaar daarna.
gelukkig is daar nog een BackUp bij zodat je gelukkig nog alles kunt herstellen.

een gewaarschuwd mens teld voor twee.

vriendelijke groet Filmmachine

iliaz
2 July 2006, 16:14
dat had ik ook nooit accpecteren gewoon je virusscanner laten scannen en klaar is kees

PeterN
2 July 2006, 17:29
Topic is al een half jaar oud. Hierop reageren heeft geen zin iliaz ;)
Hierbij een slotje erop ;)