Volledige versie bekijken : tomtom go classic



hjajko
17 February 2006, 14:57
Ik heb een tomtom go classic. De firmware is versie 5.42.
Ik heb één officiele cd rom versie 3.14 Benelux en overige hoofdwegen van europa. Ik wil graag de andere kaarten van europa downloaden van internet en installeren op mijn TTG classic.


Ik wil het volgende weten:

is dit mogelijk
welk type software dien ik te downloaden (TTG 5 of TTM mobile of TTG navigator of TTG PDA)
Als het bestand tomtom navigator toepassing in een gedownloade map staat, dien ik deze dan eerst te branden met bijvoorbeeld Nero op een CD of dien ik deze rechtstreeks te verplaatsen naar de sd kaart.
dien ik mijn sd kaart te formatteren
als het een gedownloade map is, dien ik dan wel mijn eigen apparaatcode te gebruiken of werkt dit anders
Geen keys of serials vragen
heeft iemand een handleiding hoe ik een nieuwere versie kaarten op mijn sd kaart kan plaatsen
ik heb weliswaar diverse kaarten van tomtom navigator, maar
na het hernoemen van het midi bestand werkt dit nog steeds niet.

Ik ben een beginneling en ik weeet niet of ik deze vragen wel/niet op dit forum mag stellen.
De vragen die niet mochten zijn verwijdert, lees voor alle zekerheid de forumregels eens!

bedankt alvast,

hjajko

caught
17 February 2006, 17:54
Dit bespaart u onnodige zoekwerk.<o>:p></o>:p>
Buiten de officieel aangekochte kaarten werkt niets op de GO<o></o>

hjajko
17 February 2006, 20:15
Volgens mij vertel jij mij niet helemaal de waarheid.

hjajko

caught
17 February 2006, 20:49
[quote=hjajko]Volgens mij vertel jij mij niet helemaal de waarheid.


Toch is het zo!!

caught
17 February 2006, 21:18
Ik denk dat dit de goedkoopste oplossing zal zijn, de prijs valt nog mee, maar je hebt wel een behoorlijke sd card nodig.

Zie aanbieding onderaan page 1
TomTom Go classic/300/500/Navigator 5
Maps of Western Europe op CD

http://www.ebelt.nl/N_frame.html?http://www.ebelt.nl/N_grp_16_30-1.html

Greets.

hjajko
18 February 2006, 13:01
Over de hoogte van het bedrag kunnen de meningen natuurlijk verschillen, maar ik vind de bedragen van een sd card behoorlijk prijzig, vooral als je deze nadat er een nieuwe card uitkomt [zonder te betalen] niet kunt updaten.

Maar wat ik daar wel gezien heb is dat de maps of western Europa zowel door de classic, als de 300 of 500 of navigator gebruikt kunnen worden.

Is het volgende hypothetisch mogelijk.

Ik reset mijn TTG classic
Ik download een bestand navigator 5 inclusief de maps of western Europa.
Uit dit bestand installeer ik de TTG navigator toepassing op mijn TTG
Ik heb dan nog wel nodig of een geldige productcode [want met mijn apparaatcode + productcode genereer ik bij TTG een nieuwe activationcode] of een geldige activationcode.
Stel dat ik dit heb, is het dan mogelijk dat deze map of western TTG navigator 5 op mijn TTG classic draait.

Ik hoor graag van jullie.


m.v.g.


hjajko