Volledige versie bekijken : computer valt uit



crazyding
17 February 2006, 16:11
Ik heb een computer van medion, al wel een vier jaartjes oud, heeft altijd prima gewerkt, maar als ik hem nu opstart krijg ik wel beginscherm van windows, en kan ik beginnen te werken met computer, maar na een à twee minuten valt hij gewoon uit. Als ik hem daarna terug opstart, geen enkel probleem de tweede keer, dan werkt hij feilloos. Heb al virus scan gedaan, alles ok. Weet iemand aan wat dat kan liggen, moet ik hem misschien eens openvijzen en met stofzuiger erin?:damn:
grtz
crazyding

de jean
17 February 2006, 17:59
kan idd een te hoge temp zijn ... kijk es via everest.

Smokey
17 February 2006, 19:00
hmm

Ha nee, jean wat den 2de x is het feilloos ;)

Ik denk dat het knopje voor uwe pc aan te zetten een beetje blijft haperen ??

Dus als je nog eens de 1ste x opzet ff kijken of het knopje niet blijft hangen happeren ....
En uw pc eens stofzuigen kan nooit eens kwaad !!
Suc6

Wayne
17 February 2006, 19:05
PAs wel op met het stofzuigen.
Beter kan je naar een pc zaak gaan en een busje droge lucht kopen.
Is niet duur.
In plaats van te zuigen "uitblazen"
Is beter heeft men mij verteld.

crazyding
17 February 2006, 19:29
heb diene everest eens laten draaien,maar ik snap er niet veel van, geeft dat aan wanneer er iets fout is met mijn systeem?
Knoppeke blijft niet hangen als ik hem opzet, mag ik dan eerst eens proberen te stogzuigen?
grtz
crazyding

de jean
17 February 2006, 19:35
hmm

Ha nee, jean wat den 2de x is het feilloos ;)

Ik denk dat het knopje voor uwe pc aan te zetten een beetje blijft haperen ??

Dus als je nog eens de 1ste x opzet ff kijken of het knopje niet blijft hangen happeren ....
En uw pc eens stofzuigen kan nooit eens kwaad !!
Suc6 das ook waar ... of het moet zijn dat de ventilator de eerste maal niet mee opstart ...

Ché
17 February 2006, 19:53
missschien voeding die aan zijn einde is.

Wayne
17 February 2006, 20:00
Waarom worden dan bij de degeleke pc hersteldiensten steeds de computers uitgeblazen en nooit gestofzuigd???(de jean)
Daar moet toch een degelijke reden voor zijn !!!!!!!!!!!!

de jean
17 February 2006, 20:55
Waarom worden dan bij de degeleke pc hersteldiensten steeds de computers uitgeblazen en nooit gestofzuigd???(de jean)
Daar moet toch een degelijke reden voor zijn !!!!!!!!!!!!ik blaas de boel ook uit ... waar doel je op ?

Wayne
17 February 2006, 21:00
Stofzuigen word normaal nooit gedaan.
UItblazen normaal altijd maar dan moet je wel gedroogde lucht gebruiken.
Anders heb je kans dat je met een gewoon luchtpistool(compressor) dat er vochtige lucht uit het pistool komt wat zeker niet ten goede komt aan de componenten.