Volledige versie bekijken : foto's op cd of dvd



minoe
17 February 2006, 17:10
Is het mogelijk om foto's die je krijgt via e-mail, op cd of dvd te branden.
Dus enkel de foto's.Is pps(powerpoint).

Nostradamus
17 February 2006, 17:51
Ja hoor Minoe. Als je de pps hebt opgeslagen in een map, open je die met powerpoint, dan opslaan als > webpagina, deze sla je op in een map naar keuze. En daar staat alles van die powerpoint, muziek, afbeeldingen, foto's en dergelijke. Nu de foto's nog selecteren die je wil branden en klaar ;).

de jean
17 February 2006, 18:06
je kan ook de pps veranderen in ppt ... dan openen de foto's apart.

minoe
17 February 2006, 21:24
Ja hoor Minoe. Als je de pps hebt opgeslagen in een map, open je die met powerpoint, dan opslaan als > webpagina, deze sla je op in een map naar keuze. En daar staat alles van die powerpoint, muziek, afbeeldingen, foto's en dergelijke. Nu de foto's nog selecteren die je wil branden en klaar ;).
Da lukt niet echt ze.Heb mijn e-mail berichten opgeslagen in een map(doe ik altijd).
Dus als ik naar die map ga en wil er een bericht openen met powerpoint kan ik deze niet'opslaan als'.Het 'opslaan als' verschijnt niet.Als ik de map open met powerpoint dan begint de diavoorstelling direkt te lopen.

woepi
17 February 2006, 21:28
Je moet powerpoint openen en dan je pps via openen openen en dan kan je hem opslaan als ....

minoe
17 February 2006, 21:29
Ok.Bedankt

minoe
18 February 2006, 07:41
je kan ook de pps veranderen in ppt ... dan openen de foto's apart.

Hoe bedoel je.Als je de foto's apart zou kunnen openen zou het nog interessanter zijn

minoe
18 February 2006, 07:43
Je moet powerpoint openen en dan je pps via openen openen en dan kan je hem opslaan als ....
Da is in ieder geval gelukt.Bedankt gasten.Zou wel nog ne keer willen weten wat de jean bedoelt.KLinkt interessant

de jean
18 February 2006, 07:46
Da is in ieder geval gelukt.Bedankt gasten.Zou wel nog ne keer willen weten wat de jean bedoelt.KLinkt interessant

is toch simpel ...

je hebt een powerpointpresentatie blablabla.pps
je verandert de extentie pps naar ppt
en klik dan eens op blablabla.ppt ... je zal zien dat er geen presentatie start maar dat het bestand open gaat in de opmaak ... daar kan je alles veranderen, of de foto's apart bewerken ( of opslaan )

minoe
18 February 2006, 16:24
is toch simpel ...

je hebt een powerpointpresentatie blablabla.pps
je verandert de extentie pps naar ppt
en klik dan eens op blablabla.ppt ... je zal zien dat er geen presentatie start maar dat het bestand open gaat in de opmaak ... daar kan je alles veranderen, of de foto's apart bewerken ( of opslaan )
Hoe verander je juist de extensie want vind deze niet direkt terug

de jean
18 February 2006, 16:29
Hoe verander je juist de extensie want vind deze niet direkt terug gewoon rechtsklik ==> naam wijzigen

minoe
18 February 2006, 18:32
gewoon rechtsklik ==> naam wijzigen
Lukt niet ze.Is wel office 2000 da ik heb .Zou het daar aan liggen.
Moet je eerst openen met powerpoint of niet.Heb dit trouwens al geprobeerd maar lukt ook niet ze.Als men de diavoorstelling begint lukt het zeker niet want naam wijzigen komt er niet voor.Tsjuu toch:wall:

compuchrisje
18 February 2006, 18:41
Nee Minou dat kan zelfs in Office 97, mogelijk zijn je extensie's niet zichtbaar in je weergave. Selecteer het bestandje, klik rechtermuisknop en kies in dat snelmenu helemaal onderaan op naam wijzigen. Je kan dan met de pijltjestoetsen in de naam over en weer gaan, ga tot net na het punt en typ daar ppt, waar anders pps staat, dus gewoon s vervangen door t. Duw op enter en de naam is veranderd. Je kan nu het powerpointje dia per dia bekijken.

Nostradamus
18 February 2006, 19:03
foto's op cd of dvd
Is het mogelijk om foto's die je krijgt via e-mail, op cd of dvd te branden.
Dus enkel de foto's.Is pps(powerpoint).
Re: foto's op cd of dvd
Ja hoor Minoe. Als je de pps hebt opgeslagen in een map, open je die met powerpoint, dan opslaan als > webpagina, deze sla je op in een map naar keuze. En daar staat alles van die powerpoint, muziek, afbeeldingen, foto's en dergelijke. Nu de foto's nog selecteren die je wil branden en klaar:good:.

Minoe, hier kan je de foto's toch ook apart openen die je wil ;)
Citaat:
Origineel gepost door de jean
je kan ook de pps veranderen in ppt ... dan openen de foto's apart.
Hoe bedoel je.Als je de foto's apart zou kunnen openen zou het nog interessanter zijn

compuchrisje
18 February 2006, 19:07
Tja, Nostra dà bedoel ik dus hihi....

Den Jappe
18 February 2006, 19:28
Ik gebruik thuis nu een programma van Easy Computing "Foto's op TV 3 op cd-dvd" daar kan je mooie slide shows mee maken en daar is het ook mogelijk op 2 geluiden op een dia te krijgen. Maar daar kan je ook nog foto's apart op een cd zetten of dvd kwaliteit is zeer goed Het programma is wel betalend 20€.
Als je enkel de fotos op een cdr wil zetten om op je dvd te bekijken kan je ook Nero expres daarvoor gebruiken. Ik werk dan zo / nero expres openen/ Video films / video cd / klik op toevoegen / zoek de fotos en selecteer ze / klik op toevoegen / daarna klik je op voltooid. Klik weer op vogende daan kan je een paar instellingen doen Layout, tekst, en achtergrond veranderen.
Klik dan op volgende en branden maar.

Nostradamus
18 February 2006, 20:31
Tja, Nostra dà bedoel ik dus hihi....

Wist ik wel hoor CompuChrisje, maar het werd wat moeilijk voor Minoe denk ik ;)

minoe
19 February 2006, 00:52
Wist ik wel hoor CompuChrisje, maar het werd wat moeilijk voor Minoe denk ik ;)
Ja inderdaad.Maar geraak er wel uit hoor.Met jullie tips zal het wel lukken.
Alvast bedankt voor de nodige uitleg.
Werk niet veel met powerpoint ,daarom.
Al doende leert men bij hé.
Gelukkig zijn er mensen die altijd paraat zijn om te helpen.
In deze tijd vind je die niet veel meer.

Nostradamus
19 February 2006, 01:35
Graag gedaan Minoe, ik zei dat maar omdat er voor sommige vragen verschillende oplossingen zijn. En als men dan weinig ervaring heeft met een programma kunnen die verschillende oplossingen wel wat verwarrend zijn/werken :good:

de jean
19 February 2006, 07:36
Ja inderdaad.Maar geraak er wel uit hoor.Met jullie tips zal het wel lukken.
Alvast bedankt voor de nodige uitleg.
Werk niet veel met powerpoint ,daarom.
Al doende leert men bij hé.
Gelukkig zijn er mensen die altijd paraat zijn om te helpen.
In deze tijd vind je die niet veel meer.hier zijn er nog wel te vinden :good:

minoe
19 February 2006, 21:43
hier zijn er nog wel te vinden :good:
Inderdaad.Hier vind je dit nog.Maar er zullen toch niet veel plaatsen meer zijn waar je dit vind hoor.

Den Jappe
19 February 2006, 22:07
Inderdaad.Hier vind je dit nog.Maar er zullen toch niet veel plaatsen meer zijn waar je dit vind hoor.

Dat is waar ze maken liever ruzie dan elkaar te helpen, dat maakt het forum hier zo speciaal.:good:

de jean
21 February 2006, 00:24
Inderdaad.Hier vind je dit nog.Maar er zullen toch niet veel plaatsen meer zijn waar je dit vind hoor. ik durf www.helpmij.nl (http://www.helpmij.nl) ook wel aanraden ..