Volledige versie bekijken : ms office engels naar nederlands



élenias
18 February 2006, 17:09
Is er een mogelijkheid om mijn engelse versie van ms office 2003 te veranderen naar de nederlandse taal via een patch ofzo?
Ik heb al gezocht op google maar heb tot nu toe niets gevonden.

Alvast bedankt!

J.W.
18 February 2006, 18:09
Is er een mogelijkheid om mijn engelse versie van ms office 2003 te veranderen naar de nederlandse taal via een patch ofzo?
Ik heb al gezocht op google maar heb tot nu toe niets gevonden.

Alvast bedankt!

Door een Nederlandstalige Office 2003 te kopen.

compuchrisje
18 February 2006, 18:19
Is geen uitleg J.W. maar 't komt er wel op neer. Een patch voor een zelfstandig programma als office bestààt gewoon niet. Er zit dus niet anders op dan een NL versie aan te schaffen. Als je jouw versie hier in België (Vlaanderen) hebt gekocht, ben je ofwel bij de neus genomen, ofwel is het gewoon een missertje. Breng es een bezoekje aan je verdeler?

élenias
18 February 2006, 18:24
Het is een gedll versie nadat ik m'n pc heb geformateerd omdat ik bij de aankoop van mijn PC geen cd's heb gekregen.

J.W.
18 February 2006, 19:07
Het is een gedll versie nadat ik m'n pc heb geformateerd omdat ik bij de aankoop van mijn PC geen cd's heb gekregen.

Sinds wanneer geeft men een Microsoft Office 2003 CD bij een PC?
Dat is wel een programma dat men afzonderlijk moet aankopen.
Een cd met uw besturingssysteem daarentegen zou er wel moeten bij zijn bij de aankoop.
Op sommige pc's wordt door de verkoper wel eens een versie van MS Word gezet, maar of dat legaal is....want voor zover ik weet bestaat er geen MS Office versie met enkel Word op.

J.W.
18 February 2006, 19:11
Is geen uitleg J.W. maar 't komt er wel op neer. Een patch voor een zelfstandig programma als office bestààt gewoon niet. Er zit dus niet anders op dan een NL versie aan te schaffen. Als je jouw versie hier in België (Vlaanderen) hebt gekocht, ben je ofwel bij de neus genomen, ofwel is het gewoon een missertje. Breng es een bezoekje aan je verdeler?

Als die vraag (andere taal) wordt gesteld gaat het in 9 van de 10 gevallen over illegale software. Als het in dat ene andere geval toch legaal is, is het een fout van de koper zelf, want die heeft dan een cd gekocht in een voor hem vreemde taal. En kom niet af dat het de fout is van de verkoper, want de taal staat klaar en duidelijk op de verpakking.

compuchrisje
18 February 2006, 19:12
Elk office-onderdeel kan apart aangekocht worden, voor mensen die enkel eens een brief willen tikken of zo. Meestal wordt bij aflevering van een nieuwe pc de windows cd ook al niet meer meegeleverd, maar is er een herstelpartitie op de HD. In diverse gevallen is er wél een cd MS Works bij, zowel Frans als Nederlands. Installeren staat dus vrij, mét ID erbij natuurlijk.

J.W.
18 February 2006, 20:14
Elk office-onderdeel kan apart aangekocht worden, voor mensen die enkel eens een brief willen tikken of zo. Meestal wordt bij aflevering van een nieuwe pc de windows cd ook al niet meer meegeleverd, maar is er een herstelpartitie op de HD. In diverse gevallen is er wél een cd MS Works bij, zowel Frans als Nederlands. Installeren staat dus vrij, mét ID erbij natuurlijk.

Wat dus niet waar is.

Maar MS Works is niet hetzelfde als Office! Dus hebt u geen Word of andere office programma's. Enkel als u MS Works Suite aankoopt hebt u ook de beschikking over Word 2002 (XP)

Sille
18 February 2006, 23:17
Is er een mogelijkheid om mijn engelse versie van ms office 2003 te veranderen naar de nederlandse taal via een patch ofzo?
Ik heb al gezocht op google maar heb tot nu toe niets gevonden.

Alvast bedankt!

Ik stuur pm...

Sille
18 February 2006, 23:25
jup kheb het ontvangen maatje ;) ik zal hem nen pm doen srry wist ik niet

Wayne
22 February 2006, 20:44
effe een opmerking
Tegen woordig krijg je als een een win xp home officieel koopt niet altijd de cd .(Als je gaat zoals hier bij ons naar en GOLD windows dealer die geven stickers.Een cd kan je altijd krijgen KOPIEKE van een oficiele.)
Wel de sticker.Wat trouwens het enige bewijs is van een legale versie.
Zo word er ook voor office een sticker of iets dergelijks met de code apppart bijgeleverd.
Maar eerlijk gezegd heb ik nog nooit iemand gezien die er een officele versie van Office bij gaf.