Volledige versie bekijken : opstart problemen+datum en tijd



snowbeer
19 February 2006, 10:01
als ik wil opstarten moet ik op f1 duwen om hem laten verder op te starten als hij dan opgestart is dan is mijn de datum en tijd altijd verandert zet ik die dan juist en start opnieuw op dan is het probleem hetzelfde laat ik mijn mcafee 2006 scannen dan vindt hij niks en toch denk ik dat het een virus is wie kan er mij helpen

smurfslover
19 February 2006, 10:56
Over welk besturingssysteem gaat het en op welk punt blijft hij hangen?

trapezium
19 February 2006, 13:15
Misschien is batterij niet meer goed?

g_man
19 February 2006, 14:10
Best de batterij op het moederbord vervangen. Deze dient om de instellingen van de BIOS te bewaren.

nielsvandesype
19 February 2006, 19:43
Het kan de batterij zijn maar check eerst dit eens even ga naar start,configuratiescherm,datum,tijd,... ,datum en tijd,tijd en kijk aan of er daar een vinkje staat bij klok automatisch ... ,en dat daar time.windows.com staat vergeet niet om op nu synchroniseren te drukken en dan op toepassen en ok drukken. Lukt het dan nog niet dan is het de batterij. Voor je opstartprobleem probeer dit eens eerst druk voor de windowslaadblokjes op de f8 toets en kies voor laad laatstwerkende configuratie. Eenmaal in windows typ bij uitvoeren msconfig aan en vink daar diagnotisch opstarten aan en bevestig met toepassen en ok. Start je pc nu wel correct op?