Volledige versie bekijken : outlook 2003



gabriel
21 February 2006, 19:06
hey
ik heb een vervelend probleem
op de pc van mijn vrouw is het kwotum van het .pst - bestand bereikt of overschreden ( meer als 2 GB )
nu is de vraag : hoe kan ik deze map leeg maken ??
bij het opstarten van outlook krijk steeds de melding : gevens bestand in outlook werd verkeerd afgesloten
geprobeerd om via het hulpprogramma voor postvak in te herstellen maar te vergeefs (http://support.microsoft.com/Default.aspx?scid=kb;nl;287497 )
weet iemand raad ??? ( bedankt :shy: )
de grootte van de mappen postvak in en de andere zaken kan je vinden door recht klikken op het onderwerp - eigenschappen - mapgrootte

compuchrisje
21 February 2006, 20:26
In hoever kan je outlook nog gebruiken? Er bestaat in outlook/ook outlook express een optie om mail te archiveren, dus te verkleinen en elders te zetten.
Ga via het menu Extra - Opties en neem het tabblad: Overige, klik op de knop auto-archiveren en stel een termijn in. De eerste keer dat je outlook opnieuw opent zal je die items terugvinden in een nieuwe (archief)map.

nielsvandesype
21 February 2006, 20:58
Probeer eens schijfopruiming : start,alle programma's,bureau-accessoires,systeemwerkset (deze gaat opzoeken naar grote bestanden en zal die ook comprimeren waarschijnlijk zal die het ook doen met het .pst bestand.

gabriel
21 February 2006, 21:00
hey compuchrisje
alles wat je me daar verteld heb ik geprobeerd
e-mail accounts zijn foetshie , niet te herstellen ( telenet - account .....)
verwijderen van office lost ook niets op het probleem komt wat ik ook doe terug , met dezelfde foutmelding , wat erger met mijn account op telenet lukt het wel !
op een andere pc kan ik perfekt alle account openen en alles doen wat ik wens
het is dus die ene gebruiker die alle dienst met outlook weigerd
verder kan ik perfekt alles gebruiken raar maar waar
ben dus op zoek maar iemand die me kan helpen met een pst of ost bestand
maar bedankt voor de hulp

gabriel
22 February 2006, 19:14
hey
de "zaak " is opgelost
de moeilijke gebruiker even gechekt en terecht gewezen en werkt nu terug normaal
vrouwen = verzaamelaar = problemen