Volledige versie bekijken : e-mails weigeren kan dat ?



ocraM
23 February 2006, 11:00
ik krijg vaak 20 tot 30 e-mails binnen van een persoon waar ik al meerdere keren aan gevraagt heb ze niet meer door te sturen maar hij blijft ze maar versturen en nu ben ik het toch beu kan ik hier iets aan doen ??

Simply
23 February 2006, 11:38
Je kan hem/haar toevoegen aan je "junk-mail", wil zeggen dat je die afzender erkent als een soort spam-zender!

trebel
23 February 2006, 12:37
Bij extra,berichtregels,afzender blokkeren,hij vliegt direct naar verwijderde items.
Sheers.

ocraM
23 February 2006, 13:13
Dat heb ik ook gevonden maar dan komen de mails toch nog binnen en filmpjes en zo vergt wel veel volume van de server en dat wil ik eigenlijk voorkomen

barttroch
23 February 2006, 14:13
Ik weet niet of het mogelijk is maar je kan hem/haar misschien rechtsreeks blokkeren op telenet zelf via "webmail"!!!

depol99
23 February 2006, 15:11
Het is toch ik niet he?

Want ik heb ook zo van die dagen dat er voor 20MB aan mails buiten gaat.

:D

fews
23 February 2006, 16:54
Dit kan perfect met mailwasher ( effe googelen) maar wel geen freeware

depol99
23 February 2006, 16:57
Dit kan perfect met mailwasher ( effe googelen) maar wel geen freeware

Mailwasher heeft een Free versie. De beperking is wel dat deze maar 1 account aankan.
Ik heb nog een oudere versie van mailwasher (4). Vroeger was de volledige versie (v4 dacht ik) ook gratis en kon ie toch meerdere accounts aan.

Mimosa
23 February 2006, 19:27
Werk je met Outlook Express? Zo ja dan kun je via extra/berichtregels ook instellen dat: als de regel Van bevat: adres of gegevens van die persoon --> Verwijderen van de server.
Dat wordt toegepast op je Postvak In!
Op het moment dat OE opent dan komt die mail(s) gewoon je inbox niet binnen! Ze worden direct verwijderd en zitten ook niet in je verwijderde items!
Ik heb daar thuis een worddocje voor! Denk dat ik het hier vroeger al eens plaatste met titel: afzenders blokkeren! Misschien staat het hier nog ergens op de site?

Kijk hier eens: het worddocumentje zit er nog!! http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?p=90404#post90404

compuchrisje
23 February 2006, 19:34
'k Heb even een klein vraagje, voor welke mailserver? Voor hotmail zet je die afzender bij ongewenst, dan komt het wel in die map terecht maar wordt het automatisch verwijderd, als je dat adres ook uit je veilige lijst haalt, komt het helemaal niet meer binnen. In Outlook of Outlook express moet je filters instellen. Je markeert dan een bericht van die persoon en kiest in het menu: deze persoon blokkeren. Er wordt dan géén mail meer doorgelaten... Keuze aan jou dus.

Mimosa
23 February 2006, 19:43
Die filter voor Outlook Express heb ik hierboven besproken en verwezen naar het toppic waar ik vroeger een stap-voor-stap Worddocumentje aanmaakte om afzenders uit je Outlook Express te weren ;)
Ik zet de link hier nogmaals ;) : http://www.ivanhoejupiler.be/showthread.php?p=90404#post90404 Naam worddocje daar noemt: Afzenders blokkeren ;)

KingKong
25 February 2006, 17:03
@ Ocram

Zoals hierboven al gezegd download eens Mailwasher.
Voor meer info en download kan je hier (http://www.seniorweb.nl/software/software.asp?softwareID=66) eens een kijkje nemen.
Ik weet nu niet of Mailwasher 5.1 een oude versie is ofzo.
Ik werk nl. met de Pro.
Ik heb hier nog wel op pc Mailwasher 2.4, mss iets ouder maar werkt perfect.
Enig nadeel; je kan er maar 1 account mee beheren.
Ofwel 2X installeren in je Program Files in verschillende mapjes met 2 verschillende snelkoppelingen, op die manier kan het ook werken.

Eenmaal MailWasher geïnstalleerd die persoon zijn mail gewoon deleten vooraleer je je mail binnenhaalt. Ben je het beu... die persoon bouncen.
Dan krijgt de desbetreffende persoon een mail dat jouw mailbox niet meer bestaat?.
Succes