Volledige versie bekijken : mail van telenet ? nog iemand gehad



Clioke16V
23 February 2006, 13:36
dit kreeg ik per mail aan van telenet.

Vandaag al klaar voor de toekomst?
Telenet vervangt gratis uw telefoniemodem.








Mechelen, 20 februari 2006



Beste klant,


Telenet verbetert voortdurend zijn netwerk en infrastructuur. Zo geniet u als klant altijd de beste service en kan u de nieuwste technologische toepassingen gemakkelijk en snel in huis halen.

Om in uw regio deze dienstverlening optimaal te kunnen blijven verzekeren, organiseert Telenet tot 30 juni 2006 een gratis omruiling van uw telefoniemodem. Telenet vervangt uw huidige modem door een nieuwe, verbeterde modem, om u optimaal te laten genieten van de nieuwste technologische toepassingen.

U hebt bij deze modemwissel dus alleen maar voordeel en hoeft zelf helemaal niets te doen. Een erkend Telenet-installateur voert de ingreep gratis uit. Dat duurt ongeveer een uur. Daarna kan u onmiddellijk opnieuw gebruik maken van de Telenet-diensten.

Hoe gaat de vervanging praktisch in zijn werk?
Telenet zal u opbellen om voor 30 juni een afspraak te maken om uw modem te wisselen.
De Telenet-installateur komt dan op het afgesproken tijdstip bij u langs en plaatst gratis en snel uw nieuwe modem, zonder grote technische ingrepen.



Nog iemand da aangehad, want men modem is nog goed, of is dit voor de omschakeling van 5 naar 10 Mbit.

J.W.
23 February 2006, 16:10
dit kreeg ik per mail aan van telenet.

Vandaag al klaar voor de toekomst?
Telenet vervangt gratis uw telefoniemodem.





Mechelen, 20 februari 2006







of is dit voor de omschakeling van 5 naar 10 Mbit.


Waar zou dat goed voor zijn?

Als die modem, om de een of andere reden een tijdje uitgeschakeld werd en daarna terug ingeschakeld kan het soms een tijd duren vooraleer deze terug werkt.

Die omschakeling van 5 naar 10 MBit is enkel voor uw internetmodem.

katje
23 February 2006, 16:46
Ik zou maar mee oppassen,ik ben ook bij telenet, maar zo geen bericht gekregen.

Groetjes

katje

J.W.
23 February 2006, 17:22
Ik zou maar mee oppassen,ik ben ook bij telenet, maar zo geen bericht gekregen.

Groetjes

katje

Ook met telefonie?

compuchrisje
23 February 2006, 19:53
Beste manier is rechtstreeks naar telenet een mailtje met bevestiging sturen. Of het bericht authentiek is en welke voorwaarden er dan aan zouden verbonden zijn. Dàn pas oordelen.

Kozzy
23 February 2006, 21:24
Er worden in sommige gebieden inderdaad oude tel modems vervangen,niet iedereen zal die mail krijgen.

Clioke16V
23 February 2006, 23:19
Er worden in sommige gebieden inderdaad oude tel modems vervangen,niet iedereen zal die mail krijgen.

Daarom dat ik het ook langs hier vraag, ik betrouw da mailtje ook voor nie veel.

Normaal zijn alle mails van telenet met veel tekeningen enzo > hier dus niks.

dit is een stuk van het mail adres

no-reply@sta

greg
24 February 2006, 05:28
ik zou het gewoon negeren,als telenet dit daadwerkelijk zou doen,dan zullen ze wel zoals in de mail gezegd een telefoontje plegen naar jou toe,maar een mail van telenet zonder veel tekeningen is blijkbaar vreemd.

aan de andere kant,kan je geen reply doen naar dat adres,dus wat zouden de "mailers" er uithalen.
zoals compuchrisje zei kan je best eens mailen naar telenet,en stuur die mail als bijlage of zo en vraag om bevestiging ;)

PeterN
24 February 2006, 09:08
Ik heb ook die mail gehad ;)
Ik zal het wel horen van telenet zeker. Dat staat toch in het bericht, dat zij contact gaan opnemen dus... ik lig er niet wakker van :)

Mimosa
24 February 2006, 10:27
Normaal is het zo dat telenet hun snelheden enzo verbetert. Maar voor de express-klanten zou dat pas in april zijn dat we er kunnen van genieten. En als we een nieuwe modem nodig hebben zullen ze inderdaad contact opnemen!
Wacht gewoon af zou ik zeggen ;)

Clioke16V
24 February 2006, 11:37
owkee, bedankt allen, mag slotje op dan.