Volledige versie bekijken : Nieuwe cd-r/rw



Geraar
24 February 2006, 19:19
Er staat dat dit vereist wordt om een nieuwe cd-r/rw te steken in mijn pc (Pentium 200MHz or higher) maar ik heb maar 1.00GHZ??????

Wil dit dan zeggen dat mijn een simpele cd-r/rw niet aan kan en dat ik hem dan ook niet kan steken?

En als je een cd-r/rw koop dat is toch een standaard maat dat in elke pc past niet?

zariash
24 February 2006, 19:30
1 ghz is toch wel 5 keer meer dan 200 mhz ik zie het probleem niet
ik heb hier zelfs een amd 500 mhz met een dvd writer in
grtjs

Ché
24 February 2006, 20:08
Er staat dat dit vereist wordt om een nieuwe cd-r/rw te steken in mijn pc (Pentium 200MHz or higher) maar ik heb maar 1.00GHZ??????

Wil dit dan zeggen dat mijn een simpele cd-r/rw niet aan kan en dat ik hem dan ook niet kan steken?

En als je een cd-r/rw koop dat is toch een standaard maat dat in elke pc past niet?

zoals zariash al vermeld heeft, heb jij een pc met 1Ghz (= 1000Mhz) dus meer dan voldoende.
Voor het 2de deel van je vraag; ja, die afmetingen zijn altijd gelijk.

vanic
25 February 2006, 13:24
Er staat dat dit vereist wordt om een nieuwe cd-r/rw te steken in mijn pc (Pentium 200MHz or higher) maar ik heb maar 1.00GHZ??????

Wil dit dan zeggen dat mijn een simpele cd-r/rw niet aan kan en dat ik hem dan ook niet kan steken?

En als je een cd-r/rw koop dat is toch een standaard maat dat in elke pc past niet?

waar staat er dat er vereist wordt om een nieuw te steken in jou pc??

ik zou geen cd schrijver (kost 25€) meer in stoppen maar direct een DVD schrijver... kost tss de 40 a 50 €...