Volledige versie bekijken : Norton 2006 Antv



guido99
25 February 2006, 02:02
Oeps norton antivirus 2006 vraagt plots om een nieuwe activeer code ??
kent iemand een oplossing ??? greets

barbapapa5800
25 February 2006, 07:07
ja, een goede virusscanner kopen.
norton is in mijn ogen (dus volgens recenties die ik al heb gelezen) een slechte virusscanner.
koop gewoon een andere (NOD32 ben ik heeeel tevreden over) of kaspersky.
als je je weg weet op het net vind je die ook wel ;)

Gsus69
25 February 2006, 20:00
Oeps norton antivirus 2006 vraagt plots om een nieuwe activeer code ??
kent iemand een oplossing ??? greets

Wens je veel succes! Heb zonet hele namiddag nodig gehad om alles weer in orde te krijgen. Volgens mij was er toch iets mis met de NORTON antivirus 2006 "die een vogeltje hier had laten vallen..." :damn:

compuchrisje
25 February 2006, 20:09
Als je jaar live update om is, of je proefperiode is om (aankoop nieuwe pc), kan je drie dingen doen:
- een storting doen naar Symantec (mag per overschrijving) en het programma verder gebruiken gedurende een jaar
- Norton deïnstalleren, alle restjes mooi verwijderen (CCleaner, Regclean, of iets dergelijks);
- een andere virusscanner kopen, zoals hierboven al vermeld is (Panda, NOD, Trend Micro) of, een gratis scanner installeren bv Avast (ook in Nederlands!)
XP Antivir was aanvankelijk ook gratis, maar is kortelings te betalen na 4 maanden probeertijd...

g_man
25 February 2006, 20:22
Af en toe vraagt ie om opnieuw te registreren, waarschijnlijk om de illegalen ertussenuit te krijgen. Gewoon weer je registratiecode terug ingeven en je bent weer vertrokken.

nielsvandesype
27 February 2006, 20:22
Vind het wel vreemd want trouwens bij andere antivirussen wordt telkens je cd-key gecheckt of deze niet op de blacklist staat. BitDefender en Kaspersky zijn ook nog goede antivirussen hoor. Ga hier ook eens kijken : http://www.symantec.nl/region/nl/techsupp/subscribe/

novice
28 February 2006, 00:40
ik heb norton internet security 2005
en heb dit al drie maal voorgehad.
krijg de melding dat het boeltje uitgeschakeld is
en dat ik moet heraktiveren,terwijl mijn abonnement
nog loopt tot augustus 2006!:angry:
vorige keer twijfelde ik over welk
beveiligingspakket ik zou nemen...
de volgende zal niet meer van norton worden...:damn:

Rosty
28 February 2006, 07:16
Af en toe vraagt ie om opnieuw te registreren, waarschijnlijk om de illegalen ertussenuit te krijgen. Gewoon weer je registratiecode terug ingeven en je bent weer vertrokken.

Euhmmmmmmm,bij mij is norton er met zijn klieken en klakken uitgevlogen!!!!Had ook al enkele maal hetzelfde voorgehad,MAAR 1 groot probleem.Na 4 X de code te gebruikt te hebben kreeg ik volgende te zien:uw registratie code is over het aantal toegelaten activatie's!:angry: :angry: Dus Zonealarm en AVG erop en we zijn weer vertrokken.

g_man
28 February 2006, 17:44
Euhmmmmmmm,bij mij is norton er met zijn klieken en klakken uitgevlogen!!!!Had ook al enkele maal hetzelfde voorgehad,MAAR 1 groot probleem.Na 4 X de code te gebruikt te hebben kreeg ik volgende te zien:uw registratie code is over het aantal toegelaten activatie's!:angry: :angry: Dus Zonealarm en AVG erop en we zijn weer vertrokken.
Is best vervelend...wat ik opmerk is dat de registratie opnieuw dient te gebeuren na 3 maanden. 3 x 4 = 12 maanden ofwel 1 jaar dus idd licentie verlopen...! Zou dat er niet kunnen achter zitten ??? Ben Norton hier niet aan 't verdedigen zulle, is enkel maar een redenering.. :) ;)

Rosty
28 February 2006, 17:49
Dat zou inderdaad kunnen g_man!!

novice
5 March 2006, 21:48
wat ik opmerk is dat de registratie opnieuw dient te gebeuren na 3 maanden. 3 x 4 = 12 maanden ofwel 1 jaar dus idd licentie verlopen...! Zou dat er niet kunnen achter zitten ???

ik heb mijn twijfels hierover,
mijn NIS staat er pas 6 maanden op
en heb al vier keer een heraktivering moeten doen...
gisteren was net nog de laatste keer.:angry:
'k heb een e-mail gestuurd naar Symantec-support,Nl en ben
echt benieuwd naar het antwoord.
ik hou jullie op de hoogte.;)

stallion
5 March 2006, 23:09
Waarom al die rompslomp met NAV die toch niet echt goed is....
Systeem belasten en in mijn ogen te commerciëel:rolleyes:
AVG of AVG free is een echte aanrader. Jullie zoeken het echt wel heel ver hoor. De PC's waar ik NAV er af kieper en AVG er op zet, hoor ik van de eigenaars niks dan lof en hadden ze het eerder geweten, was die er al lang af.:lol: Daar nog eens bovenop, een NAV die up to date was die je er af gooit, en achteraf scant met AVG haalt dan nog meestal 10tallen virussen uit.
Dus geloof me maar, als je de overstap maakt WIL JE NOOIT MEER TERUG.(y)
SUC6, wat jullie keuze ook mag zijn;)

RichKE
5 March 2006, 23:33
Ik heb idd hetzelfde voorgehad, stallion, na een hoop miserie en een te zwaar belast systeem, een up to date NAV erafgegooid, AVG erop gezet, op aanraden van iemand op deze site, en direct laten scannen en wat bleek: dat AVG er nog een hoop rotzooi vond en erafgooide.Dan is het rekensommetje vlug gemaakt : nooit nog NAV en ik blijf zeker bij AVG :good: , no probs!!!

novice
10 March 2006, 20:44
'k heb een e-mail gestuurd naar Symantec-support,Nl en ben
echt benieuwd naar het antwoord.
ik hou jullie op de hoogte.;)

tot hier toe nog geen antwoord gekregen en eerlijk
gezegd ik denk niet dat dit nog
het geval zal zijn...:wtf:
binnen de 48 uur zou je een reaktie moeten krijgen...
het is nu 6 dagen geleden...

de jean
15 March 2006, 07:19
http://img76.imageshack.us/img76/7493/norton7hj.jpg

ff wa prutsen en ge hebt een paar jaar te gaan ...
6,7 jaar om juist te zijn !! :D

novice
16 March 2006, 21:41
ik heb nu toch nog antwoord gekregen van Symantec -Support,NL


"Wij danken u voor het stellen van uw vraag over Norton Internet
Security.


Wij raden u aan <<>> opnieuw te installeren na alle componenten te
hebben verwijderd m.b.v. het in de volgende instructies beschreven
hulpprogramma (SymNRT):"

ik ben niet van plan dit te doen.
als het te gortig wordt,wacht ik niet tot hij
vervalt om te verwijderen...;)