Volledige versie bekijken : outlook express



yahoo
25 February 2006, 17:03
wil in outlook express een eigen handtekening aanmaken. de handtekening lukt maar wil er een afbeelding bij. Beiden zijn opgeslegen in de zelfde map. In IE krijg ik het goed weer maar in outlook express krijg ik er de afbeelding niet bij. Kan iemand mij helpen?
:cry:

cruwero
25 February 2006, 17:23
Om een afbeelding in te voegen kies Invoegen | Afbeelding. Wanneer het dialoogvenster opent kiest u "bladeren" en navigeer naar de afbeelding die u wenst. Dubbelklik op die afbeelding. Klik vervolgens op O.K. en sluit het venster.
Henk

yahoo
25 February 2006, 17:54
moet de afbeelding bij mijn handtekening kunnen krijgen moet met een verwijzing zijn waar die zich bevind omdat het anders te lang zou duren eer die ingeladen is

J.W.
26 February 2006, 00:19
moet de afbeelding bij mijn handtekening kunnen krijgen moet met een verwijzing zijn waar die zich bevind omdat het anders te lang zou duren eer die ingeladen is

Lees eens in dit forum (internet en email): "handtekening en outlook express" van sniffer.

sniffer
26 February 2006, 00:23
ik heb deze vraag ook gesteld en met een link die door pjotr gegeven werd in die topic is me dat perfect gelukt
http://www.seniorweb.nl/experimenteer/handleidingen/MOE%20Instr/12_handtekening.htm