Volledige versie bekijken : Ongelezen e-mails???



Hanneke
26 February 2006, 21:49
Als ik mijn pc opstart en wil mij aanmelden met met mijn acount zie ik staan 98 ongelezen emails???? Zou begot nie weten waar die zouden staan. Ik opende mijn hotmail wat zie ik 8 ongelezen emails????
Heeft iemand mij een verklaring voor? ik heb het stappenplan gevolg dus denk ik dat van spyware geen sprake is :( . Weet iemand soms wat dat zou kunnen zijn


:good: Groetjes Hanneke

zariash
26 February 2006, 21:53
heb je soms berichten vzewijderd die je nog niet gelezen hebt of als je een spamfilter hebt gaan deze soms rechtstreeks in deze map

Kokki
26 February 2006, 21:56
en heb je ooit outlook express gebruikt?

Martijnc
26 February 2006, 22:01
Ga naar start ==> Uitvoeren ==> typ regedit en ga naar volgende sleutel

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Curre ntVersion\UnreadMail\Jouw-e-mailadres
Dubbelklik in het rechterpaneel op Message Count en verander dan de waarde naar 0.

Mister-Bean
27 February 2006, 17:59
1) Ga naar Start-->Uitvoeren-->en typ regedit

2) Vervolgens zoek je naar deze sleutel:

HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Windows/ CurrentVersion/UnreadMail

3) Zoek in het rechter gedeelte naar de subsleutel MessageExpiryDays

4) Mocht deze sleutel er niet bijstaan kun je deze op een makkelijke manier aanmaken.Klik met de rechter muisknop in het rechter venster en ga naar nieuw-->dword-waarde.Vul daar de gegevens in die hierboven vermeld staan in.

5) Dubbelklik op de sleutel, zodat het venster DWORD- waarde bewerken verschijnt. In het invoerscherm Waardegegevens verander je de waarde die standaard op 3 staat naar 0.

6) Sluit het register af en herstart je systeem.Je zult zien dat het niet meer word vermeld. ;)

Spoorzoeker
27 February 2006, 19:18
In MSN 7.5 kun je dat gezeur over die mails uitzetten.

Heb je ook in de spam map gekeken ?.

compuchrisje
27 February 2006, 20:53
Aanvulling op Spoorzoeker: met de spam-map bedoelt hij ongewenste berichten. Ook diƩ worden meegeteld, je kan hierin bepalen hoelang de berichten daar mogen blijven staan. Voor 't geval er een mail komt van iemand die je nog niet hebt toegevoegd in je veilige lijst is dit wel handig.
Regelmatig nakijken of die map al of niet leeg is dus...