Volledige versie bekijken : office 2003



minoe
27 February 2006, 16:20
Heb op een oud pc'tje da ik gekocht heb office 2003(nl) staan.
Heb er wel de installatiecd niet van.Zou het mogelijk zijn om de sleutel hiervan terug te vinden en er eventueel een installatiecd van te maken

Natje1
27 February 2006, 17:05
De key van Office kan je terug vinden met Everest, kijk in Everest maar eens bij "Software -- Licenties".

Kokki
27 February 2006, 17:43
Maar een cd kan je niet maken van een programma dat op je hd is geinstalleerd.
Als je office wilt hebben zal je eens regelmatig op het usenetforum moeten snuffelen. :)

minoe
27 February 2006, 18:10
De key van Office kan je terug vinden met Everest, kijk in Everest maar eens bij "Software -- Licenties".
Is dit een progje die in xp zit ?

Kokki
27 February 2006, 18:18
nee.
Maar deze is gratis en geeft je ook je code: http://www.nirsoft.net/utils/product_cd_key_viewer.html
Everest is een programma waarmee je oa. kan zien welke hardware je net hebt. Je kan er ook een aantal tests mee uitvoeren.
http://www.lavalys.com/

J.W.
27 February 2006, 20:33
Maar een cd kan je niet maken van een programma dat op je hd is geinstalleerd.
Als je office wilt hebben zal je eens regelmatig op het usenetforum moeten
snuffelen. :)

Dat niet meer bestaat!!!!!

compuchrisje
27 February 2006, 20:47
Als office 2003 al op dat oude pc-tje staat, zal die nog niet zoooooooo oud zijn, gebruik die daar maar rustig verder. Blijven je documentjes netjes bij mekaar.

minoe
28 February 2006, 06:42
Als office 2003 al op dat oude pc-tje staat, zal die nog niet zoooooooo oud zijn, gebruik die daar maar rustig verder. Blijven je documentjes netjes bij mekaar.
De pc is toch al van ouderdom hoor.Men kan office er toch achteraf bijgezet hebben.

minoe
28 February 2006, 19:59
Inderdaad.Met bovenstaande progjes heb ik de key teruggevonden.Iedereen bedankt hiervoor.
Zou hem nu willen op mijn pc waar ik dagelijks mee werk aangezien ik nu nog office 2000 heb.Zou dit lukken zonder installatiecd

compuchrisje
1 March 2006, 00:26
Was vroeger met oudere versies windows te doen, maar nu niet meer vrees ik. Misschien een doorgewinterde rot de het kan klaarspelen, ik in elk geval niet.