Volledige versie bekijken : Hoe maak ik een document voor een groepsmail ?



lisastolat
27 February 2006, 22:46
Ik moet vanaf nu regelmatig een kleine nieuwsbrief mailen naar zo'n 150
e-mailadressen. De nieuwsbrief zelf maak ik aan in Word, maar hoe kan ik nu zo'n document via mail versturen zodanig dat het door de ontvangers enkel te lezen is, daarmee bedoel ik dat ze er niets kunnen in wijzigen ? Stuur ik het best als bijlage mee of plak ik het op een of andere manier direct in mijn mailbericht ? Kan iemand mij dit heel concreet uitleggen ?
Ik weet hier niet goed raad mee. 't Zal wel simpel zijn maar alle begin is moeilijk é !
Lisa

2B's
27 February 2006, 23:07
Probeer eens groupmail... programma is gratis en ik denk dat je voor dat aantal personen dat perfect kunt laten werken. Je kan met velden een document aanmaken dat eigenlijk voor iedere ontvanger persoonlijk wordt.
Kijk eens bij http://www.group-mail.com/asp/common/downloads.asp?c=71

J.W.
28 February 2006, 00:38
De nieuwsbrief zelf maak ik aan in Word, maar hoe kan ik nu zo'n document via mail versturen zodanig dat het door de ontvangers enkel te lezen is, daarmee bedoel ik dat ze er niets kunnen in wijzigen ?

Verstuur uw nieuwsbrief vanuit Word naar iedereen. Hoe zou men de inhoud van een mailtje kunnen veranderen? Als u die nieuwsbrief opstuurt als bijlage (xxxxx.doc) kan die door iedereen aangepast worden.

spruit
28 February 2006, 22:38
of het als een beveiligd pdf versturen...