Volledige versie bekijken : printen van laptop naar vaste pc



marc jansen
28 February 2006, 16:29
hallo, ik krijg de printer maar niet gedeeld zoals uitvoerig beschreven hier en clickx ed . op de vaste pc staat windows milenium op de laptop Xp bij het rechts aanklikken vande printer vind ik nergens printer delen. moeten er nog ergens instellingen eerst veranderd worden? ps draadloos surfen werkt perfekt. ik hoop een antwoordje van één van jullie te mogen verwachten of een handleiding ergens die het specifiek over milenium heeft
alvast groetjes en bedankt op voorhand
marc

slicky
28 February 2006, 16:41
jips

heb je al een netwerkje geïnstalleerd??
normaal neemt hij dan automatisch de printer om te delen;) ga naar "mijn netwerklocaties" en dan "thuisnetwerk inwstellen"
deze moet je uitvoeren op beide (weet wel niet hoe je het juist moet doen in windows milenium ,denk dat het een beetje hetzelfde zal zijn???)


suc6

fews
28 February 2006, 22:01
hallo, ik krijg de printer maar niet gedeeld zoals uitvoerig beschreven hier en clickx ed . op de vaste pc staat windows milenium op de laptop Xp bij het rechts aanklikken vande printer vind ik nergens printer delen. moeten er nog ergens instellingen eerst veranderd worden? ps draadloos surfen werkt perfekt. ik hoop een antwoordje van één van jullie te mogen verwachten of een handleiding ergens die het specifiek over milenium heeft
alvast groetjes en bedankt op voorhand
marc

als ik mij goed herinner (millenium :wall: :wall: ) moet je het volgende doen

start => configuratiescherm => netwerkverbindingen => en daar ga je kunnen aanvinken "bestands en printer deling" als je dit gedaan hebt zou je bij rechtsklikken op je printer WEL de optie "delen" moeten krijgen

suc6
:evil: fews:evil: