Volledige versie bekijken : op T-Shirt printen



drvogel
28 February 2006, 18:19
Graag had ik geweten of er programma bestaat om
op t-schirt te printen . Het lukt wel maar dan heb ik het maar juist als ik in de spiegel kijk of ervoor sta
Wie kan me helpen of uitleg geven over dit of een programmatje +serial
in ieder geval vriendelijke dank :shy:

Edit g_man: Gelieve in je titel het probeem in 't kort vermelden. Dingen van "hulp nodig", "dringend", en dergelijke zijn te vermijden !
Edit 2 : dubbele posts zijn ook verboden !

Nostradamus
28 February 2006, 18:34
Drvogel, er is een programma van Data Becker software: Easy Classics Textiel drukkerij. Goed programmatje om op T-Shirts, baseball petten, boxershorts, muismatjes en dergelijke te printen. Er zitten ook al 333 leuke motieven in. Een afdrukvoorbeeld laat u onmiddelijk zien hoe het motief er zal uitzien op het gekozen textiel. Te koop in de winkel voor +- 15 € :good:

Kokki
28 February 2006, 19:12
Je moet niet vergeten om in spiegelschrift te printen als je die "opstrijk"papieren gebruikt he.

fryum
28 February 2006, 20:31
Je moet niet vergeten om in spiegelschrift te printen als je die "opstrijk"papieren gebruikt he. je moet daar mee opletten:D
bij één van mijn vorige printers (canon) zat de papierkeuze "t-shirt" transfer
als je die koos, maakte de printer er vanzelf een spiegelbeeld van.
ik had toen ook iets van een programma als "t-shirt drukkerij", ofzo,met echter ook de optie om in spiegelbeeld te printen.
maar, spiegelbeeld in het programma+t-shirttransfer op de printer gaven dan weer een 'normale' print:wall:

effe bij de pinken blijven, dus:eek:

robbedoeske_007
28 February 2006, 20:34
maar je kunt toch moeilijk een t-shirt in de printer steken hoe gaat dat dan ???

Sille
28 February 2006, 20:39
@ robbedoeske_007 : hiervoor is der opstrijkpapier dat je in de printer kan steken en door met he strijk ijzer der over te strijk drukt hij je afbeelding in op je t-shirt ;)

thijs-cb
20 December 2006, 14:11
@ robbedoeske_007 : hiervoor is der opstrijkpapier dat je in de printer kan steken en door met he strijk ijzer der over te strijk drukt hij je afbeelding in op je t-shirt ;)

Enkele vraagjes:
1) Is de kwaliteit van de opdruk de moeite?
2) Waar kan je dat speciaal papier kopen?

fryum
20 December 2006, 15:57
Enkele vraagjes:
1) Is de kwaliteit van de opdruk de moeite?
2) Waar kan je dat speciaal papier kopen?
1) Je kan de kwaliteint niet vergelijken met 'professioneel geprinte t-shirts',
maar voor een grappje ofzo is dit zeker te doen.
Denk er ook aan dat je eigenlijk enkel op witte stof de juiste kleuren krijgt, op bijvb. een zwarte of rode t-shirt zal het resultaat bedroevend zijn.
2) Deze t-shirt transfer is bijna overal te koop waar ook normaal papier verkocht wordt.

lindavancolen
20 December 2006, 20:14
Stond vroeger ergens in een boekje dat het transferpapier van de Hema best uit de testen kwam.
Heb dit ook eens gedaan, maar best is nog altijd om met je ontwerp naar een professionele print"winkel" te gaan. Als je het zelf doet, is het resultaat na een paar maal wassen, bedroevend.

sykke
20 December 2006, 23:17
Print master platinum