Volledige versie bekijken : dvd geluid haperd



/\/\arcske
28 February 2006, 18:39
Wanneer ik een dvd op mijn pc laat afspelen heb ik perfect beeld , maar het geluid haperd.Eerst dacht ik dat het aan de lezer lag maar indien ik er één van de harde schijf laat spelen is het juist hetzelfde.

Misschien een ontbrekende codec , maar ik zou bij god nie weten dewelke of misschien iets anders.

Iemand antwoord op dit probleem ??:wall:

Peter.B
28 February 2006, 19:29
met welk een programma speel je de dvd af?

/\/\arcske
1 March 2006, 06:48
Ik heb met media player en ook met nero show time problemen , andere players heb ik nog nie geprobeerd.

HMa
1 March 2006, 08:15
Wanneer ik een dvd op mijn pc laat afspelen heb ik perfect beeld , maar het geluid haperd.Eerst dacht ik dat het aan de lezer lag maar indien ik er één van de harde schijf laat spelen is het juist hetzelfde.

Misschien een ontbrekende codec , maar ik zou bij god nie weten dewelke of misschien iets anders.

Iemand antwoord op dit probleem ??:wall:

Hallo
Misschien een rare oplossing, maar zet je beeldschermresolutie naar 800 - 600. Ik heb dit op mijn werk ook zo op kunnen lossen. (probeer maar eens)

Succes,

HMa

Nikolas
1 March 2006, 11:34
Je kunt nakijken welke codes je tekort hebt met Gspot (http://www.headbands.com/gspot/gspot221.exe)

Fakke_Berto
1 March 2006, 18:34
Naast Gspot gebruik ik ook Avicodec. Je kan hem hier downen.
http://www.free-codecs.com/download/AVIcodec.htm
Groetjes.

/\/\arcske
3 March 2006, 16:51
Enkel met één player hapert het geluid niet en deze is dvd media player classic die in het k-lite mega codec pack zit. Nu zou ik graag op windows Media player hetzelfde resultaat verkrijgen. Iemand die weet hoe ??

guido99
5 March 2006, 12:10
Fakke popst thx voor de hintsq ga ik s uitvoeren !!

greets

/\/\arcske
7 March 2006, 10:32
Het gaat dus wel enkel om geluid van een dvd of van een geripte dvd die op schijf staat. Ik heb een all in one codec pack geinstalleerd maar nog steeds hetzelfde probleem.

Ik geraak er niet uit.