Volledige versie bekijken : powerpoint op DVD automatisch afspelen?



Eagle
1 March 2006, 13:53
Hoe kan je een powerpoint op DVD automatisch laten afspelen? en altijd laten herhalen?
Ik ben bezig met een powerpoint voor een winkel te maken met reclame voor die winkel.
De bedoeling is, die powerpoint in een dvd-speler stoppen en te laten afspelen + altijd herhalen zodat de ganse dag die powerpoint afspeelt.
Wie kan mij dat liefst zo simpel mogelijk uitleggen?
Of op welke site kan ik hierove iets terug vinden?
Thanks.:bow:

Baloeke
1 March 2006, 14:26
Uit help van powerpoint genomen
Een presentatie continu herhalen
Klik in het menu Diavoorstelling op Diavoorstelling instellen.
Schakel het selectievakje Herhalen tot op ESC wordt gedrukt in.

Eagle
1 March 2006, 15:27
Blijft de powerpoint zich dan herhalen op DVD? Of enkel op uw PC?

Baloeke
1 March 2006, 16:39
Ook nog gevonden in de help
"Als u een automatische presentatie wilt geven, bijvoorbeeld in een stand op een beurs, klikt u op Bekeken in een kiosk (volledig scherm) in het dialoogvenster Diavoorstelling instellen. Hierdoor wordt de presentatie continu afgespeeld en wordt voorkomen het publiek de diavoorstelling kan wijzigen."
Met deze vermoed ik dat het zowel op DVD als pc van toepassing is

Den Jappe
1 March 2006, 18:15
Ik vrees ervoor dat een pps afspelen op een dvd onmogelijk is. Er bestaan daar wel programmas voor bvb "PowerPoint to DVD"
Ik gebruik een programma die zeer goed op powerpoint lijkt en dit is "Foto's op TV 3 op cd-dvd" van Easy Computing. En eerlijk gezegd vindt ik het persoonlijker veel beter.

Eagle
2 March 2006, 15:37
Ik denk dat ik een programma zal moeten zoeken.:wall:
Weet er iemand een goed freewaere programma?:bow:

Yesof
17 April 2006, 01:10
PowerPoint naar DVD

Hier is die programma :D

http://phanomforum.host.sk/vb/showthread.php?t=221

:good:

2B's
17 April 2006, 10:54
Ik heb daarvoor al verschillende programma's getest. Er zijn er een hoop die géén geluid ondersteunen maar die wel kwalitatief goed zijn. Ik gebruik, omdat ik dit het beste vond en het geluid mee ondersteund, reeds gedurende een tijdje PPT2DVD van wondershare (kan een trial versie van het net halen). Presenter Soft heeft ook zo'n programma waar je met geluid kunt werken maar voor windows 200 presentaties deugt het NIET.