Volledige versie bekijken : Luidsprekers



DrKucho
1 March 2006, 21:29
hallo

ik heb een probleem met mijn luidsprekers er zit telkens een echo in... wie weet raad?

filmmachine
1 March 2006, 22:14
Wat zou kunnen is dat er ergens een storing optreedt. Je moet je pc in elk geval aansluiten op een geaard stopcontact. Verder zou je kunnen kijken of het niet aan je boxen ligt. Of het kan een programma zijn dat je hebt geïnstalleerd wat het geluid vervormt


succes verder

compuchrisje
1 March 2006, 22:36
... of er staat een micro tussen.

DrKucho
1 March 2006, 22:56
ja er staat een micro tussen eigelijk komt het daardoor als ik er maar even gebruik van maak komt er meteen een echo in me speakers en dit gaat heel erg te keer!

compuchrisje
2 March 2006, 01:55
Dààr zit het hem dus, micro zou geen geluidsgolven mogen opvangen van de boxen, want die weerkaatst die, dus ander plekje zoeken daarvoor.

Marshall
2 March 2006, 09:05
Zie ook naar de opstelling van boxen ten opzichte van de micro,deze al naast 'n box plaatsen is fout,tussen de boxen is ook geen goede opstelling, tenzij !?... je gebruik maakt van een micro met niercaracterestiek, deze is zo opgebouwd dat hij het volle geluid opneemt dat aan voorkant gegeven wordt,het geluid er naast zal weinig of niet opgenomen worden, aan de achter kant zal het een minime opname zijn tot zelfs geen.

De boxen ook niet loeihard zetten in een kleine ruimte,dit geeft ook het rondzingend effect (echo), stel het geluid en micro af zodat er geen rondzingen meer plaats heeft.

Stel de micro en boxen op afstand van mekaar (wat experimenteren), wat mss ook voordeel heeft een headset met micro gebruiken, maar is moeilijk als je dikwijls moet opstaan.


grts Marshall :)

DrKucho
2 March 2006, 12:35
me micro staat bijna een meter van me boxen vandaan en me boxen doen normaal geen echo en als ik me micro uitplug blijft de echo zitten...

depol99
2 March 2006, 12:49
Volumeregeling als ge geen 3D level aangezet hebt.
Want ik had dat ook eens en daar zit er een echo op.

DrKucho
3 March 2006, 08:52
me volume-regeling staan gewoon en waar kan ik dat 3D level zien?

depol99
3 March 2006, 10:26
me volume-regeling staan gewoon en waar kan ik dat 3D level zien?

Bij mij staat het 3D level tussen Wave en Cd.
Als het er niet staat:
- opties - eigenschappen - afspelen - en daar 3dlevel aanvinken
als het er niet staat, ligt het daar niet aan
als het er wel staat, zet dan de schuifbalk tot onderaan.

DrKucho
3 March 2006, 21:06
gedaan het stond erbij en ik heb het helemaal tot onderaan gezet maar nog steeds die echo...