Volledige versie bekijken : nieuwe muis



élenias
2 March 2006, 20:15
Ik heb mezelf een nieuwe game muis aangeschaft, een trust 1600. Nu is mijn probleem dat op onregelmatige tijdstippen de muis plotseling stopt met bewegen en dat je dan het geluid hoort dat je de usb-connector er uit haalt en terug instopt. De muis is normaal bevestigt, heb al een stof weggeblazen, maar het haalt nx uit.
Kan er mij iemand helpen?

Alvast bedankt

Clioke16V
2 March 2006, 20:34
Niet slecht bedoeld ( is mijn mening ), maar Trust is gewoon een slecht merk. Ik heb hier al enkele dingen van Trust gehad en telkens problemen.

Nu op je vraag, kijk eens op de site van trust of ze geen drivers hebben voor die muis ( of een cd die bij de muis is om de software te instaleren ). Kan zijn dat er dan bij installatie iets fout is gegaan of een conflict met 1 of ander.

Het kan ook zijn dat het gewoon aan je USB poorten ligt, maar hier weet ik geen oplossing voor.

Alvast veel succes, en ik hoop dat het je helpt.

jean-paul
2 March 2006, 20:37
een paar maanden geleden had ik me ook een muis van trust aangeschaft,na enkele dagen heb ik hem verwijderd,niks dan problemen had.

g_man
2 March 2006, 21:12
Kan niet meer dan me aansluiten bij mijn collega's hierboven... Trust roept bij mmij ook een aantal vragen op door ervaring in het verleden... enne idd heb je alle drivers erop gezet? :) ;)

élenias
3 March 2006, 23:50
alle drivers erop, zelf die van op de website. Niks aan te doen dus, nuja hij heeft toch geen fortuin gekost, volgende keer meer opletten bij een aankoop dus. Bedankt voor de vele reacties toch.

theo0064
4 March 2006, 00:17
Probeer eens ff aan te sluiten op de ps2 aansluiting (met een verloopstukje uiteraard)

Clioke16V
4 March 2006, 00:32
Probeer eens ff aan te sluiten op de ps2 aansluiting (met een verloopstukje uiteraard)

IDD, mooi opgemerkt theo0064, dit kan ook al veel doen.

USB is iets mooi maar kan ook voor veel problemen zorgen.

élenias
4 March 2006, 00:37
Ik heb zo'n verloopstukje en heb het al een geprobeerd, maar hij vindt m'n muis dan niet eens. Moet er mssn software voor worden geïnstalleerd?

Clioke16V
4 March 2006, 11:34
:( , als ik da verloop sttuk ( groene stekker ) insteek gaat die onmiddelijk verder met de muis. Kijk eens in je Trust software die erbij was, en kijk eens of daar ergens staat USB of PS/2 gestuurd. Normaal herkend windows dit zo.

GuntherS
4 March 2006, 13:37
Als hij via de PS/2 ingang al niet werkt, begin ik mij toch vragen te stellen over de werking van de muis.. Dat zou toch niet normaal zijn.

Probeer je drivers helemaal te verwijderen en ook je muis uit te trekken enzo (eventueel even een andere muis in de plaats).
Wanneer je dit hebt gedaan, je gewone muis even uittrekken en de Trust in de plaats inpluggen. Normaal zou deze nu gedetecteerd moeten worden door Windows zelf. Gebeurt dit niet, even herstarten dan.
Nog steeds geen werking van de muis erna? Dan zou ik teruggaan naar de winkel.

élenias
5 March 2006, 11:41
Als hij via de PS/2 ingang al niet werkt, begin ik mij toch vragen te stellen over de werking van de muis.. Dat zou toch niet normaal zijn.

Dan zou ik teruggaan naar de winkel.

K'heb de muis gekocht terwijl ik op een lanparty zat omdat er iemand baileys op de mijne had gemorst :frown:. Dusja kwas gedwongen om een nieuwe te kopen daar. Kzal eens uitvoeren wat je gezegd hebt, wie weet.

Alvast bedankt ;)

Clioke16V
5 March 2006, 11:48
K'heb de muis gekocht terwijl ik op een lanparty zat omdat er iemand baileys op de mijne had gemorst :frown:. Dusja kwas gedwongen om een nieuwe te kopen daar. Kzal eens uitvoeren wat je gezegd hebt, wie weet.

Alvast bedankt ;)

LOL lanparty moete gamen he vriend, geen baileys drinken met de maten :D:D:D