Volledige versie bekijken : Dvd wordt goed ingelezen door dvd-schrink maar speelt niet af?



Morphke
3 March 2006, 22:09
Een klein probleemke??

Filmke gedownloaded en gecheked met dvd-schrink. De film (is binnengekomen als dvd) ziet er in preview perfect uit en wordt wel degelijk omgezet naar region free maar speelt niet af op pc, evenmin op een stand alone?

Hoe los ik dit op?:bow:
THX

Nu komt het rare van het verhaal: hier juist getest met een dvd-rw die het wel doet??? brand dezelfde image op (met dvddecriptor) op een gewwone dvd-r en dvd word terug resoluut geweigerd???:wall::wall:

filmmachine
3 March 2006, 23:21
TIP gebruik eens een andere DVD-R (merk)

ghost
3 March 2006, 23:26
Ja voorbeeld dvd+r niet alle dvd's spelers ondersteunen dvd-r.

Morphke
4 March 2006, 19:51
TIP gebruik eens een andere DVD-R (merk)


Een ander merk gebruikt met hetzelfde resultaat??

Morphke
4 March 2006, 19:54
Ja voorbeeld dvd+r niet alle dvd's spelers ondersteunen dvd-r.

DVD speler ondersteund zelfs divxen?

Het rare is dat de dvd-rw van hetzelfde merk is?:wall:

ghost
4 March 2006, 20:07
Misschien helpt dit ? Het rare is daar staat op regio 2!!
http://www.ivanhoejupiler.be/t29045-dvdfab-decrypter-gebruiken-dvd-shrink.html

Morphke
5 March 2006, 06:01
Een klein probleemke??

Filmke gedownloaded en gecheked met dvd-schrink. De film (is binnengekomen als dvd) ziet er in preview perfect uit en wordt wel degelijk omgezet naar region free maar speelt niet af op pc, evenmin op een stand alone?

Hoe los ik dit op?:bow:
THX

Nu komt het rare van het verhaal: hier juist getest met een dvd-rw die het wel doet??? brand dezelfde image op (met dvddecriptor) op een gewwone dvd-r en dvd word terug resoluut geweigerd???:wall::wall:

Probleem eindelijk opgelost!!
Na nog verschillende DVDkes kapot gebrand te hebben, heb ik nieuwe firmware gevonden! Alles is terug normaal nu.
Bedankt voor jullie reactie's